Suomen suosituimmat kirjallisuusblogit 2017

Cisionin kuukausittaisen Top 10 -blogilistauksen aiheena on lokakuussa kirjallisuus. Suomen suosituin kirjablogi 2017 on Bokbabbel.

Listauksen voittanut Bokbabbel on lukutoukka, joka ei koskaan lähde kotoa ilman kirjaa. Toiseksi tulleen Geekgirls-blogin kirjoittajina toimii vuorotellen kirjava joukko erilaisia nörttejä. Kolmanneksi tulleessa Polka dotsissa keskitytään muun muassa kirjoihin, valkoviiniin, kenkiin ja risottoon.

Top 10 -kirjablogit Suomessa lokakuussa 2017:

1. Bokbabbel
  2. Geekgirls
  3. Polka dots
  4. Lukupino
  5. Havena/Kirjaluotsi
  6. Kujerruksia
  7. Sallan lukupäiväkirja
  8. Leena Lumi
  9. Lumiomena
  10. P.S. Rakastan kirjoja

Listaus perustuu Cision Communications Cloud™:n tietokannassa oleviin suomalaisiin blogeihin, jotka ovat ilmoittaneet bloginsa aiheeksi kirjat ja kirjallisuuden. Listauksessa on laskettu yhteen blogien yksittäiset kuukausittaiset kävijät sekä tietokantaan ilmoitetut sosiaalisen median kanavien seuraajat. Yksittäisten kävijöiden määrä saadaan ohjelmistosta kvartaalitasolla. Sosiaalisen median seuraajamäärät ovat laskettuna bloggaajien tietokantaan ilmoittamista kanavista 23.10.2017.

asiakaspalvelu@cision.com

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistoyritys, jonka ratkaisut palvelevat viestinnän ammattilaisia maailmanlaajuisesti. Cision tarjoaa alan kattavimmat tiedottamisen, sosiaalisen median hallinnoinnin sekä analytiikan työkalut viestinnän toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen. Cisionin alla toimivat myös Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) sekä iContact. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Kanadassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Portugalissa, Ruotsissa, Suomessa ja Kiinassa. Cision Finland Oy vastaa Cisionin palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Tutustu Cisionin kotisivuihin osoitteessa http://www.cision.fi tai seuraa Cisionia Twitterissä @CisionFinland ja LinkedInissä.