TBWA\Helsinki ja Cision viestinnän kumppaneiksi

Markkinointitoimisto TBWA\Helsinki ja maailman suurin tiedotejakelija Cision ovat sopineet yhteistyöstä viestintäpalveluissa. TBWA\Helsinki on vuosien ajan tehnyt osana markkinointiviestintäpalvelukokonaisuuttaan viestintää niin Suomessa kuin kansainvälisestikin, mutta Cisionin myötä tiedotteet jaetaan medialle Cisionin globaalia toimittajatietokantaa hyödyntäen.

"Sisällöntuottaminen asiakkaillemme on ydinosaamistamme, kuten luonnollisesti myös sen jakeleminen tavoitelluille kohderyhmille relevanteissa kanavissa. Yhteistyö Cisionin kanssa on oleellista onnistuaksemme saavuttamaan myös ansaittua mediaa entistä laajemmin", kertoo TBWA\Helsingin toimitusjohtaja Sami Tikkanen.

Yhteistyön myötä TBWA\Helsingillä on käytössään Cisionin maailmanlaajuinen yli miljoonan toimittajan yhteystiedot sisältävä tietokanta. Palvelu kattaa yli sata toimialaa.

"Nesteen kansainvälisessä Pre-order the Future -hankkeessa olemme hyödyntäneet Cisionin globaalia toimittajatietokantaa ja onnistuneet saamaan medianäkyvyyttä miljoonien eurojen arvoisesti muun muassa maailman vaikeimmilla PR-markkinoilla, Yhdysvalloissa", jatkaa Tikkanen.

Entistä reaktiivisempi ja nopeampi viestintäsykli vaatii niin tekijöiltä kuin työkaluiltakin uudenlaisia ominaisuuksia.

"Jotta voimme tarjota asiakkaillemme entistä paremmin heidän strategisia tavoitteitaan tukevia, ajankohtaisiin aiheisiin, trendeihin ja ilmiöihin nojaavia sisältöjä ja jakaa niitä aina optimaaliselle yleisölle, olemme luoneet Disruption Live -nimisen toimintamallin. Sen toiminnalle on kriittistä, että kaikki työkalut ovat käytettävissämme välittömästi ja voimme jakaa tietoa laajallekin omin voimin", taustoittaa TBWA\Helsingin Communication strategist Noora Murremäki.

"Viestintä on perinteisesti ollut hyvin paikallista, mutta tämä on muuttumassa. Esimerkiksi vajaa vuosi sitten ostimme amerikkalaisen PR Newswiren, minkä myötä Cisionista tuli mediakontakteissa maailman suurin. Asiantuntijamme ympäri maailmaa auttavat asiakkaitamme räätälöimään tästä tietokannasta aina kuhunkin tilanteeseen parhaan otoksen", kommentoi Cisionin Senior Advisor Juhani Levola.

Lisätiedot:

Sami Tikkanen, toimitusjohtaja, TBWA\Helsinki, puh. +358 40 5811 124, sami.tikkanen@tbwa.fi

Juhani Levola, Senior Advisor, Cision Finland, puh. +358 45 130 4830, juhani.levola@cision.com

TBWA\Helsinki on Suomen kansainvälisesti palkituin markkinointitoimistoryhmä, joka on erikoistunut kasvattamaan asiakkaidensa brändiarvoa modernin brändiviestinnän ja -käyttäytymisen keinoin. Osaamisemme kattaa kokonaisvaltaisen markkinoinnin strategisen ja luovan suunnittelun sekä toteutuksen, yhdistäen markkinointiviestinnän viimeisimmän teknologian suomiin mahdollisuuksiin. Lisäksi erikoisyksikkömme palvelevat asiakkaitamme strategiakonsultoinnissa (Disruption Works), retail-markkinoinnissa (Integer), brändi-innovaatioiden tuotteistamisessa (Pilot) sekä reaaliaikaisen markkinoinnin operoinnissa (Live). TBWA\Helsinki työllistää noin 100 alan huippuosaajaa ja on osa kansainvälistä TBWA-mainostoimistoketjua.

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistoyritys, jonka ratkaisut palvelevat viestinnän ammattilaisia maailmanlaajuisesti. Cision tarjoaa alan kattavimmat tiedottamisen, sosiaalisen median hallinoinnin sekä analytiikan työkalut viestinnän toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen. Cisionin alla toimivat myös Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) sekä iContact. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Kanadassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Portugalissa, Ruotsissa, Suomessa ja Kiinassa. Cision Finland Oy vastaa Cisionin palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Tutustu Cisionin kotisivuihin osoitteessa http://www.cision.fi tai seuraa Cisionia Twitterissä @CisionFinland ja LinkedInissä.

Sisällöntuottaminen asiakkaillemme on ydinosaamistamme, kuten luonnollisesti myös sen jakeleminen tavoitelluille kohderyhmille relevanteissa kanavissa. Yhteistyö Cisionin kanssa on oleellista onnistuaksemme saavuttamaan myös ansaittua mediaa entistä laajemmin.
Sami Tikkanen, toimitusjohtaja, TBWA\Helsinki