Tykkää sivustamme ja voita ilmainen tiedotejakelu!

Tykkää CisionFinlandista Facebookissa ja osallistut ilmaisen tiedotejakelun arvontaan. Voit valita minkä tahansa kotimaisen kohderyhmän ja jakelemme tiedotteesi ilmaiseksi kuvan, äänen tai muun haluamasi materiaalin kera.

Nyt kannattaa osallistua! Arvomme palkinnon kaikkien tykkääjien kesken heti, kun olemme saaneet 50 uutta tykkäystä. Värvääthän siis kollegasikin mukaan tykkäämään!

Tutustu sivuumme ja tykkää meitä painamalla tästä linkistä!

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistopalveluntarjoaja, joka tarjoaa markkinoiden kattavimmat palveluratkaisut lehdistötiedotukseen, sijoittajaviestintään, sosiaalisen median hallintaan, analytiikkaan, sisällön jakamiseen ja mielipidevaikuttajien tavoittamiseen. Cisionin palvelut auttavat asiakkaita tavoittamaan kohdeyleisöjä, tehostamaan kampanjointia ja vahvistamaan faktaperusteista päätöksentekoa. Cisionin palveluratkaisuihin lukeutuvat PR Newswire, Gorkana, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) ja iContact. Cision palvelee maailmanlaajuisesti yli 100 000 asiakasta 170 maassa 40 eri kielellä. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Pohjois-Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Australiassa.