Voikukkapelto-blogin pitäjä panostaa estetiikkaan

Blogilistauksen ykkösblogi hehkuu kesän väreissä.

Cision listasi heinäkuussa suosituimmat puutarhablogit. Blogilistauksen kärkeen nousi Voikukkapelto . Bloggaaja Netta kertoo esittelyssään olevansa kärsimätön esteetikko, joka rakastaa 80-vuotiasta hirsitaloaan, on kiinnostunut sisustamisesta, leikkii puutarhuria ja pienviljelijää kesäisin ja sienestää syksyisin.

Ykkössijastaan hämmentynyt ja otettu bloggaaja kertoo seuranneensa muiden blogeja jo pitkään ja siirtäneensä oman blogin aloittamista kerta toisensa jälkeen erilaisten tekosyiden varjolla. Viimein eräänä tylsänä talvi-iltana alkunsa sai Voikukkapelto, eikä kirjoittajaa ole kaduttanut. Netan mukaan parasta bloggaamisessa on vuorovaikutus lukijoiden kanssa: vaikka blogia pitääkin omaksi ilokseen, on muiden positiivisilla kommenteilla suuri merkitys. Voikukkapelto on saanut paljon ja ainoastaan positiivista ja kannustavaa palautetta, Netta kertoo.

Suositun Voikukkapelto-blogin kuvat hehkuvat tällä hetkellä kesän väreissä. Netta kertoo panostavansa kuviin ja teksteihin, joten ehkäpä tässä onkin suosion salaisuus. Kärsimätön esteetikko Netta kertoo kuitenkin olevansa toisinaan liiankin kriittinen itseään kohtaan. Jokaisesta postauksesta hän pyrkii tekemään mielenkiintoisen ja monipuolisen, koski aihe sitten puutarhaa, sisustusta tai jotakin muuta – ja suosiosta päätellen Netta tekee sen onnistuneesti!

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistoyritys, jonka ratkaisut palvelevat viestinnän ammattilaisia maailmanlaajuisesti. Cision tarjoaa alan kattavimmat tiedottamisen, sosiaalisen median hallinoinnin sekä analytiikan työkalut viestinnän toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen. Cisionin alla toimivat myös Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) sekä iContact. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Kanadassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Portugalissa, Ruotsissa, Suomessa ja Kiinassa. Cision Finland Oy vastaa Cisionin palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Tutustu Cisionin kotisivuihin osoitteessa http://www.cision.com tai seuraa Cisionia Twitterissä @CisionFinland.

Cision listasi heinäkuussa suosituimmat puutarhablogit.

Vuorovaikutus ja palaute on bloggaamisessa parasta.
Netta, Voikukkapelto-blogi