CITROËN 2017 FRANKFURT MOTOR SHOW:SSA: ENSIESITTELYSSÄ UUSI C3 AIRCROSS COMPACT SUV

2017 Frankfurt Motor Showssa Citroën tuo julki oman iskunsa SUV markkinoille ja esittelee täysin uuden CITROËN C3 AIRCROSS COMPACT SUV:n. Tämä uuden sukupolven persoonallisen SUV:n näyttävät muodot pitävät sisällään tila-auton tilavuuden sekä muunneltavuuden, mutta yhtä lailla siinä toteutuvat Citroënin ainutlaatuinen mukavuus sekä kaikki nykyaikaiset liitettävyyspalvelut.

Uuden CITROËN C3 AIRCROSS SUV:n lisäksi Frankfurtissa esittelyssä ovat myös kaksi muuta kansainvälisille markkinoille suunnattua seikkailullista lifestyle -uutuutta.

>> SPACETOURER RIP CURL –konseptiauto – Rip Curlin kanssa yhteistyössä toteutettu, aktiivinen ja riemukas nelivetoinen tila-auto.

>> STYLED BY COURRÈGES -E-MEHARI – CITROËN E-MEHARI sähköauton 2. sukupolvi, josta esitellään yhteistyössä ranskalaisen suunnittelutalo Courrèges kanssa toteutettu Limited Edition -malli.

Nämä kolme esiteltävää mallia ilmentävät erilaista autoiluelämystä ja yhdessä ne ovat vahva näyttö Citroënin taidosta hakea inspiraatiota eri elämäntyyleistä sekä tarjota uudenlaisia, persoonallisuutta uhkuvia ratkaisuja. Sama filosofia kuvastuu myös Citroënin uudessa “Inspired by You” -kampanjassa ja näkyy eri tuotesegmenteissä niihin suunnitelluilla rohkeilla ja näyttävillä malleilla. Jokaista mallia yhdistää Citroënille tunnusomainen mukavuus. Viimeisimpien menestystensä rinnalla, joista mainittakoon uusi, jo yli 170 000 kappaletta myynyt C3, Citroën kehittää uusia mobiileja ratkaisuja saavuttaakseen lopputuloksena autoelämyksen, jolla se erottautuu edukseen muista autovalmistajista.

Citroën Frankfurtissa lyhyesti:

>> Uusi C3 AIRCROSS COMPACT SUV. Värikäs uusi Citroënin SUV erottautuu paitsi ainutlaatuisella muodollaan, myös raikkaalla ja vahvalla asenteellaan. Frankfurtissa mallista on esillä lukuisa määrä eri ulkovärejä sekä sisustoja, joilla korostetaan auton laajaa muunneltavuutta. Matkustamon suunnittelussa näkyy Citroënin ainutlaatuinen taito sisätilojen, toiminnallisuuksien ja valoisuuden tuomisessa matkustamoon. Erityisen korkea mukavuustaso, 12 nykyaikaista ajoa avustavaa turvajärjestelmää sekä 4 nykyaikaista liitettävyysvaihtoehtoa kuuluvat mukaan. Uusi CITROËN C3 AIRCROSS on yhtä lailla edukseen niin kaupungissa kuin pidemmällä matkalla. Se tarjoaa SUV tunteen sekä kokemuksen hallitusta ajosta haasteellisemmissakin olosuhteissa alamäkihidastimella varustetun Grip Controlin avulla. Se luo uudenlaisen standardin mukavuuteen, toiminnallisuuteen ja matkustamoon kompaktien SUVien maailmassa.

>> C3 & C3 WRC. Uusi, jo yli 170 000 autoa julkistamisensa jälkeen myynyt Citroën C3 on esillä rallipoluilta tutun C3 WRC:n vierellä. C3 WRC edustaa aitoa autoilun intohimoa ja urheilullisuutta.

>> Ihastuttava, valossa kylpevä messuosasto, joka toistaa oikean asuintilan tunnelmaa luonnollisilla materiaaleillaan ja tuo esiin Citroënin brändilupauksen hyvinvoinnista ja ihanasta arjen karkumatkasta. Vierailijat saavat samalla vaikutteita Citroënin uudesta myymäläkonseptista.

VIDEOITA SEKÄ KUVAMATERIAALIA:

Login (CapsLock): 17_CITROEN_FRANKFURT