UUSI CITROËN C3 AIRCROSS SUV VUODEN PARAS AUTOHANKINTA - VOITTO AUTOBEST 2018 –ÄÄNESTYKSESSÄ

Uusi Citroën C3 Aircross SUV on voittanut vuoden 2018 "BEST Buy Car of Europe" –palkinnon Autobest -tuomaristolta, jättäen jälkeen viisi muuta kisassa jäljellä ollutta finalistia.

Autobest –tuomaristo on tänään julkaissut vuoden 2018 "BEST Buy Car of Europe" –voittajan ja vuoden parhaaksi auto-ostokseksi nimitettiin uusi Citroën C3 Aircross SUV.

Alkaen vuodesta 2001 Autobest on joka vuosi äänestänyt parhaana hankintana pitämästään automallista. 31 tuomaria 31:stä eri Euroopan maasta äänestää voittajan perustuen 13 eri hankintakriteeriin, kuten hinta-laatusuhde, muotoilu, mukavuus, tekniikka ja turvallisuus sekä kiinnittäen huomiota tarjolla oleviin palveluihin ja mm. varaosien saatavuuteen.

Citroën C3 Aircross SUV erottui kilpailussa ja keräsi itselleen jo 17. vuosittaisen palkinnon kiinnostavan muotoilunsa sekä voimakkaan ja raikkaan asenteensa auttamana.

Uusi Citroën C3 Aircross SUV toimii suunnannäyttäjänä Citroënin tuotemerkin uudistuessa ja hakiessa paikkaa kansainvälisillä markkinoilla. C3 Aircross on tullut myyntiin osassa Euroopaa lokakuun aikana ja tähän mennessä autoa on jo myyty yli 30,000 kappaletta. Suomessa Citroën C3 Aircross tulee myyntiin juuri ennen vuoden vaihdetta, mutta ennakkotilausten määrä on yllättänyt. Kuluttajien huomion ovat saaneet erityisesti auton tyylikkäät, tilavat ja muunneltavat sisätilat. Auton ulkoilme on personoitavissa 85 eri värien yhdistelmään auton rungon, katon sekä väripakettin yhdistelmillä. Sisätiloihin kokoluokalleen ainutlaatuista valoisuutta tuo avattava panoraamakatto. C3 Aircross toimii Citroënin uuden Advanved ComfortTM –ohjelman lähettiläänä, jossa on panostettu Citroënille ominaiseen mukavuuteen ja hyvinvointiin myös autoillessa.

Citroën C3 Aircross SUV on yhtä käytännöllinen ajettava niin syrjemmillä teillä kuin kaupungissa. Grip Control® -lisävaruste tarjoaa erinomaisen avun haasteelliseen pitoon niin talviajossa kuin maassa. 12 nykyaikaista ajoavustinta antavat ainutlaatuisen määrän vaihtoehtoja turvallisempaan ja huolettomampaan ajamiseen. Marraskuussa C3 Aircross sai viimeisimmissä EuroNCAP testeissä täydet viisi tähteä.

Lisätietoja:
AUTO-BON OY