Cityconin osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2018 julkaistaan torstaina 19.4.2018 noin klo 9.00

CITYCON OYJ   Sijoittajauutinen   12.4.2018 klo 10.00

Citycon julkaisee osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.–31.3.2018 torstaina 19.4.2018 noin kello 9.00. Osavuosikatsaus on saatavilla Cityconin verkkosivuilla heti julkaisun jälkeen.

Sijoittajille, analyytikoille ja lehdistölle järjestettävä puhelinkonferenssi ja suora audiocast-lähetys alkaa samana päivänä kello 10.00. Konferenssin puhelinnumero on (09) 817 10495. Puhelinkonferenssia voi seurata myös suorana lähetyksenä audiocast-muodossa osoitteessa:

Audiocast-lähetys tallennetaan ja se on saatavilla myöhemmin Cityconin verkkosivuilla. Konferenssin kielenä on englanti.

Espoo, 12.4.2018

CITYCON OYJ

Lisätietoja:
Mikko Pohjala
Sijoittajasuhdejohtaja
mikko.pohjala@citycon.com

Citycon on päivittäistavarakauppavetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä noin 5 miljardia euroa ja sen osakkeiden markkina-arvo on noin 2 miljardia euroa. Citycon on markkinajohtaja Suomessa ja se on markkinajohtajien joukossa Norjassa, Ruotsissa ja Virossa ja sillä on jalansija Tanskan markkinoilla.

Cityconilla on investointitason luottoluokitukset Moody's:lta (Baa1) ja Standard & Poor's:lta (BBB). Citycon Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinkiin.