Ison Omenan laajennus avautuu 20.4. – tilat lähes täynnä

CITYCON OYJ  Tiedote   29.3.2017

Ison Omenan laajennusosan viimeisiä vapaita tiloja vuokrataan parhaillaan, ja kauppakeskuksen kaikista liiketiloista on vuokrattu nyt 98 prosenttia.

Ison Omenan kodinsisustamisen tarjonta lisääntyy kahdella uudella myymälällä, kun Vallila ja Eurokangas avaavat uudet myymälät. Muotiliike Esprit palaa Isoon Omenaan ja avaa uuden myymälän. Koruliike Kultajousi Elegance täydentää korukaupan tarjontaa ja L´Occitane avaa uuden kosmetiikkakaupan. Juhlamaailma tuo kauppakeskukseen täysin uudenlaista tarjontaa juhla-, koristelu ja kattaustarjonnallaan.

Ison Omenan monipuolinen viihtymisen ja vapaa-ajan kokonaisuus täydentyy; Pikseli Arcade avaa loppukesällä virtuaalitodellisuuden viihdepuiston ja West Coast tuo kauppakeskukseen elämyksellisen hohtogolf-radan.

”Syksyllä avattava Duudsonit Activity Park ja Finnkinon elokuvateatteri sekä Pikseli Arcade ja West Coast muodostavat yhteensä 8 000 neliömetrin laajuisen viihteen kokonaisuuden, joka tekee Isosta Omenasta pääkaupunkiseudun kiinnostavimman vapaa-ajan vieton keskuksen”, Cityconin kaupallinen johtaja Sanna Yliniemi sanoo.

Myös ravintola-alue M.E.E.T on lähes täyteen vuokrattu. Sen viimeisten uusien vuokralaisten joukossa on muun muassa pienpanimotuotteiden erikoismyymälä Pien.

Ison Omenan laajennuksen toinen vaihe avataan vajaan kuukauden päästä 20.4. Huhtikuussa avautuvat muotiliike Zara, päivittäistavaramyymälä Lidl, noin 20 uutta ravintolaa, lasten maailma ja Espoon suurin Finnkinon elokuvateatteri.

Lisätiedot:

Sanna Yliniemi, kaupallinen johtaja
sanna.yliniemi@citycon.com

Citycon Oyj (Nasdaq Helsinki: CTY1S) on päivittäistavaravetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä 5 miljardia euroa ja sen osakkeiden markkina-arvo on yli 2 miljardia euroa. Lisätietoa Cityconista: www.citycon.fi