Jyväskylän ensimmäinen New Yorker avaa Jyväskeskuksessa

CITYCON OYJ    Tiedote        18.5.2017

Kansainvälinen muodin brändi New Yorker avaa Jyväskylän ja koko Keski-Suomen ensimmäisen myymälänsä kauppakeskus Jyväskeskuksessa torstaina 18.5. Kyseessä on ketjun yhdeksäs myymälä Suomessa.

Uusi, yli 1000 neliömetrin laajuinen myymälä ulottuu Jyväskeskuksessa kahteen kerrokseen. Sen pääsisäänkäynti sijoittuu Jyväskylän keskustan vilkkaalle kävelykadulle, Kauppakadun Kompassiaukiolle.

”Olemme iloisia voidessamme tuoda Jyväskylään uutta muodin tarjontaa. Uskon, että uusi New Yorker –myymälä tuo lisää elinvoimaa Jyväskeskukseen, ja että se on piristys myös koko ydinkeskustalle”, Cityconin kaupallinen johtaja Mari Laaksonen sanoo.

Lisätiedot:

Mari Laaksonen, kaupallinen johtaja
Puhelin 050 521 8217
mari.laaksonen@citycon.com

Citycon Oyj (Nasdaq Helsinki: CTY1S) on päivittäistavaravetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä 5 miljardia euroa ja sen osakkeiden markkina-arvo on 2 miljardia euroa. Lisätietoa Cityconista: www.citycon.fi