Osakkeenomistajien täydennetty esitys Cleantech Invest Oyj:n 21. huhtikuuta pidettävälle varsinaiselle yhtiökokoukselle

Cleantech Invest Oyj:n osakkeenomistajat, jotka omistavat noin 17.07 prosenttia yhtiön osakkeista ja noin 61.31 prosenttia äänistä ovat täydentäneet esitystään 21. huhtikuuta 2017 pidettävälle varsinaiselle yhtiökokoukselle seuraavasti:

Ehdotus hallituksen jäsenten määrästä

Osakkeenomistajat, jotka omistavat noin 17.07 prosenttia yhtiön osakkeista ja noin 61.31 prosenttia äänistä esittävät yhtiökokoukselle, että hallitukseen valitaan kuusi (6) jäsentä.

Esitys hallituksen jäseniksi

Osakkeenomistajat, jotka omistavat noin 17.07 prosenttia yhtiön osakkeista ja noin 61.31 prosenttia äänistä esittävät yhtiökokoukselle, että hallituksen nykyiset suostumuksensa antaneet jäsenet Thomas Bengtsson, Peter Carlsson, Lassi Noponen, James Penney ja Matti Vuoria valitaan uudelleen, ja suostumuksensa antanut Gudrun Giddings valitaan hallituksen uudeksi jäseneksi.

Gudrun Giddings

Gudrun Giddingsillä (Beverly Hills, Kalifornia) on yli 20 vuoden kokemus johtotehtävistä Hollywoodin viihdeteollisuudessa. Hän on G4C Innovationin toimitusjohtaja ja tuottaja, Entertainment Capital Networkin perustaja sekä U.S Ambassador Scandinavian Film Locationsille. Gudrun on H.M. Ruotsin Kuningatar Silvian sekä World Health Organizationin perustaman Mentor Foundation USA:n hallituksen jäsen. Hän on myös Ruotsalais-Amerikkalaisen Kauppakamarin hallituksen jäsen sekä Los Angelesin Ruotsalais-Amerikkalaisen Kauppakamarin toimitusjohtaja. Gudrun on aiemmin toiminut Paradox Entertainmentin tuottajana ja tuotannoista vastaavana johtajana. Ennen siirtymistään Paradoxille Gudrun oli jakeluyhtiö Metropolitan Filmexportin yhteydessä toimivan Davis Filmsin tuotannoista vastaava johtaja.

Yhtiöjärjestyksen mukaisesti hallituksen jäsenten toimikausi päättyy hallituksen valintakokousta seuraavan varsinaisen yhtiökokouksen päättyessä.

Ehdotetut hallituksen jäsenet ovat ilmoittaneet, että mikäli he tulevat valituiksi, he aikovat valita Lassi Noposen hallituksen puheenjohtajaksi ja Thomas Bengtssonin hallituksen varapuheenjohtajaksi.

Yllä mainittujen osakkeenomistajien esitykseen hallituksen jäsenten palkkioista ei esitetä muutoksia.

CLEANTECH INVEST OYJ

Lassi Noponen, Hallituksen puheenjohtaja, Cleantech Invest Oyj. Puh: 358 40 501 5127, lassi.noponen@cleantechinvest.com