Airbus toimitti 4000. A320-lentokoneen TAM-lentoyhtiölle Brasiliaan

Airbus on toimittanut 4000. A320-sarjan lentokoneen TAMille, Brasilian kansalliselle lentoyhtiölle. Siirtolennollaan Brasiliaan A319-tyyppisessä koneessa kuljetetaan koulutarvikkeita alueen vammaisten lasten kouluille. Tarvikkeet on lahjoittanut Saksan Ilmailu ilman rajoja (Aviation without Borders) yhteistyössä Airbus-säätiön kanssa. TAM otti ensimmäisen Airbus A319 -koneensa käyttöön vuonna 1998. Nykyisin yhtiöllä on käytössään 125 Airbusin lentokonetta, mikä tekee TAMista eteläisen pallonpuoliskon suurimman Airbus-koneiden käyttäjän. 4000. koneen valmistumista juhli heinäkuussa yli 10 000 Airbusin työntekijää. Kone valmistui Hampurin tehtaalta. A320-sarja on maailman eniten myyty kaupallinen lentokone kautta aikojen: yli 6400 konetta on myyty 221 asiakkaalle eri puolilla maailmaa.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.