ALSO Finland aloittaa iPhonen jakelun Suomessa

Uusi jakelukanava iPhoneille

Suomen suurin ICT-tukkuri ALSO Finland ja Apple ovat sopineet iPhone-puhelimen jakelusta Suomessa. Sopimus astui voimaan 3.8.2014. Sopimus laajentaa ALSOn tarjonnan kaikkiin Applen tuotteisiin ja tuo iPhoneille uuden jakelukanavan Suomessa.

”Olemme todella tyytyväisiä iPhone-jakelusopimukseen. iPhone on erinomainen vahvistus mobiililaitetarjontaamme. Liikkuvuus on uusi musta, ja haluamme tarjota asiakkaillemme parhaat mahdolliset mobiiliuden mahdollistavat työvälineet. Jatkamme vahvaa panostusta mobiililaitevalikoiman kehittämiseen myös jatkossa, ja tänä vuonna puhelinvalikoimamme tulee laajenemaan entisestään”, ALSO Finlandin toimitusjohtaja Mervi Airaksinen toteaa.

”Toimitusvarmuutemme on vahva, 99,92 prosenttia ja Suomessa sijaitsevien logistiikkatoimintojemme ansiosta pystymme takaamaan, että kaupat saavat nopeasti laitteita myytäväksi”, Airaksinen sanoo.

Mervi Airaksinen
ALSO Finland Oy
Sähköposti mervi.airaksinen@also.com

ALSO Finland Oy on Suomen johtava logistiikka- ja ratkaisupalvelujen tarjoaja ict-alalla. ALSOn tuotevalikoimaan sisältyy yli 15 000 tuotetta noin 140 toimittajalta. ALSO Finland panostaa markkinoiden parhaisiin tuotemerkkeihin, sähköiseen kaupankäyntiin, pitkälle automatisoituihin varastopalveluihin sekä nopeaan kuljetuspalveluun. ALSOn liiketoiminta perustuu 3S-strategiaan: Tukkuliiketoiminta (supply), ratkaisuliiketoiminta (solutions) ja palveluliiketoiminta (services). ALSO Finlandin pääkonttori ja logistiikkakeskus sijaitsevat Tampereella, minkä lisäksi ALSO Finlandilla on toimipiste Espoossa. ALSO Finland Oy on osa vakavaraista ALSO Holding AG konsernia. Lue lisää www.also.fi