AQVIA Balance – nyt mustana ja valkoisena

Tyylikkään valkoisen AQVIA Balance -hiilihapotuslaitteen rinnalle on nyt tullut uusi upea väri: hienostunut musta. Sen tumma mattapinta korostaa aistikkaasti Balancen linjakasta muotoilua.

Napin painalluksella valmistat raikkaan poreilevan juoman ja säästyt kantamasta raskaita pulloja kaupasta kotiin. AQVIA Balance -hiilihapotuslaite on täydellinen lahja tyylitietoiselle – joko itselle tai läheiselle.

– Monet kuluttajat ovat tiedustelleet laitetta mustana. Nyt olemme tuoneet sen AQVIA Balance -tuotesarjaamme, avainasiakaspäällikkö Helena Tanskanen AGA:lta sanoo.

AQVIA Balancen suositushinta on 89,00 € (sis. ALV). Pakkaus sisältää laitteen lisäksi hiilidioksidipullon 425 g ja yhden vesipullon.

Helena Tanskanen

Avainasiakaspäällikkö, Oy AGA Ab

Puh: 010 242 0549

Sähköposti: helena.tanskanen@fi.aga.com

Lue lisää: www.myaga.fi

AGAn hiilihapotuslaite – testivoittaja

AQVIA Balance nimettiin parhaaksi Ruotsin televisiossa viime lokakuussa esitetyn Plus-kuluttajaohjelman testissä, jossa vertailtiin useita markkinoilla olevia hiilihapotuslaitteita. AQVIA Balancen testivoiton perusteluina olivat hinta, laitteen helppokäyttöisyys ja juoman määrä, joka vastasi luvattua. (www.svt.se/plus/hemmamaskintest).

AGA tuottaa ja markkinoi kaasuja teollisuuskäyttöön sekä erikoiskaasuja kaikkiin käyttötarkoituksiin. Kehitämme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa ratkaisuja, jotka liittyvät kaasuihin ja prosessien, kaasuteollisuuden tarvikkeiden ja palvelujen asiantuntemukseen. Edistyneiden kaasuratkaisujen avulla asiakkaat voivat parantaa tuottavuuttaan, turvallisuuttaan ja toimintansa laatua varmistaen samalla ympäristön kannalta turvallisen toiminnan. AGA on osa Linde-konsernin Pohjois-Euroopan aluetta, johon kuuluvat Pohjoismaat ja Baltian maat. www.myaga.fi

Avainsanat: