Åsa Norrie nimitetty Euroopan kehitysjohtajaksi Standard Life Investmentsissa

Kansainvälinen varainhoitaja Standard Life Investments on nimittänyt Åsa Norrien toiseksi Euroopan liiketoimintojen kehitysjohtajaksi Irlannin-johtajan Jennifer Richardsin rinnalle. Norrie aloittaa uudessa tehtävässään 1.1.2011. Hän vastaa myös edelleen Pohjoismaiden toiminnoista.

”Olen työskennellyt tiiviisti Åsan kanssa viimeisten vuosien ajan ja uskon, että hänen taitojensa avulla pystymme edistämään liiketoimintaamme Euroopassa menestyksekkäästi. Tämä nimitys on osa talossa jo olevien kykyjen kehittämisohjelmaa, joka määrittää osaltaan omaa erityistä yrityskulttuuriamme. Nimitys auttaa meitä myös kasvamaan menestyksekkäästi sekä vuonna 2011 että sen jälkeen,” Euroopan myynnistä vastaava johtaja Phil Barker sanoo.

Anna-Mari Tiilikainen, viestintätoimisto Cocomms, 09 6689 6925
Richard England, Press Manager, Standard Life Investments, +44 131 245 2750

Standard Life Investments käynnisti toimintansa varainhoitajana vuonna 1998. Yhtiön hallinnoitavana on 174,7 miljardia euroa (30.6.2010), mikä tekee siitä yhden suurimmista varainhoitajista Euroopassa. Yhtiö toimii Isossa-Britanniassa, Kanadassa, Irlannissa, Hongkongissa ja Yhdysvalloissa, ja sillä on edustustoimistot Saksassa, Ranskassa, Etelä-Koreassa, Kiinassa ja Australiassa. Standard Life Investments toimii Intiassa yhteisyrityksen kautta.