Bosch MaxxiMUM: Markkinoiden tehokkain yleiskone

MaxxiMUM on Bosch-kodinkoneiden uusi, tyylikäs ja kokonaan metallista valmistettu 1600 watin yleiskone. Se ei ainoastaan vatkaa, alusta ja sekoita, vaan lisäosien avulla valmistat ruokaa ja leivot ammattilaisen tavoin kotonakin.

Yleiskone, jossa on markkinoiden tehokkain 1600 watin moottori, alustaa taikinan, jauhaa lihan, pilkkoo ja lohkoo vihannekset sekä vatkaa kerman nopeasti ja tehokkaasti. Kahdessa MaxxiMUM-mallissa on uusi SensorControl-toiminto, jonka ansiosta kermasta ja valkuaisista tulee täydellistä vaahtoa. MaxxiMUM-yleiskone nimittäin lopettaa vatkauksen automaattisesti havaitessaan vaahdon koostumuksen olevan optimaalinen.

MaxxiMUM-yleiskoneen lisävarusteiden avulla valmistat monimutkaisiakin ruokia. Lihamyllyllä jauhat lihaa, kalaa tai siipikarjaa. Sosepusertimella valmistat hedelmistä ja vihanneksista soseita ja pyreetä. Yleiskoneeseen voit yhdistää myös muita lisävarusteita, joilla pystyt esimerkiksi murskaamaan jäätä, valmistamaan itse tehtyä pastaa ja jauhamaan siemeniä, sieniä ja yrttejä.

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu kulho ja varusteet on helppo puhdistaa vaikka astianpesukoneessa.

”MaxxiMUM on vaativalle kotikokille yleiskone isolla Y:llä. Käytännöllisten toimintojen ja monien lisävarusteiden ansiosta vain mielikuvitus on rajana, kun valmistat ruokaa kotioloissa”, sanoo markkinointikoordinaattori Annemari Kurki BSH Kodinkoneet Oy:stä.

Bosch-kodinkoneiden aiemmin lanseeraama MUM5-yleiskone on voittanut arvostetun Red Dot -muotoilupalkinnon, ja ruotsalainen kuluttajalehti Råd & Rön on myöntänyt sille ”Hyvä ostos” -tunnustuksen. MUM5-yleiskone on saatavilla useassa eri värissä, esimerkiksi luonnonvalkoisena, mintunvihreänä ja tummanpunaisena.

Tuotetiedot MaxxiMUM

Maija Joki-Korpela
maija.joki-korpela (at) cocomms.com

Bosch