Huippuasiantuntijoita puhujiksi uuteen suomalaiseen teknologiatapahtumaan

Uusi teknologiavaikuttajien, liiketoimintajohtajien ja muotoiluvaikuttajien tapahtuma FINHTML5 järjestetään ensi kertaa Helsingissä 24. tammikuuta. Tapahtuman puhujat ovat kansainvälisesti tunnustettuja huippuasiantuntijoita.

”Uuden teknologian mahdollisuuksien avaamiseen tarvitaan parhaita asiantuntijoita ja visionäärejä. Olemme kutsuneet puhujiksi oman alansa huippuja ympäri maailmaa ja odotamme FINHTML5:en nousevan johtavaksi teknologiatapahtumaksi Suomessa,” FINHTML5:en tuottaja Petro Soininen kertoo.

Tapahtuman pääpuhujia ovat Financial Timesin uusista verkkoteknologioista vastaava johtaja Andrew Betts, suositun Phonegap-ohjelmistokehyksen alkuperäinen kehittäjä, Adoben Brian LeRoux, Mobile HTML5 -johtaja Andy Tijn Nokian  Location & Commerce -divisioonasta  sekä Microsoftin HTML5-evankelista Jeff Burtoft.

Tapahtuman liput ovat myynnissä verkkosivulla. Tapahtuman järjestää HTML5-kehitysyhtiö SC5 yhteistyökumppaneinaan Microsoft Internet Explorer ja Nokia.

Yhteystiedot tiedotusvälineille:

Petro Soininen, 050 486 9661, petro.soininen@finhtml5.fi

Suomalainen HTML5-kehitysyhtiö SC5 luo laadukkaita, kaikissa laitteissa toimivia sovelluksia. SC5 vapauttaa asiakkaan palvelun suunnitteluun sekä takaa parhaan käyttökokemuksen ja laadun. Yhtiöllä on palveluksessaan yli 50 asiantuntijaa toimistoissaan Helsingissä ja Jyväskylässä.

Avainsanat:

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.