IBS:ltä mediajärjestelmä Kontaktointitoimisto Toinen Helsingille

Toimitusketjuihin liittyvien ohjelmistoratkaisujen toimittaja IBS on toimittanut mediajärjestelmän Kontaktointitoimisto Toinen Helsingille. One Stop Media on Suomen käytetyin ilmoitusliikenteen hallinnan tietojärjestelmä.

Toinen Helsinki suunnittelee järjestelmän avulla mainoskampanjat kustannusarvioista laskutukseen ja tilastointiin. Tietojärjestelmää käyttävät muun muassa kaikki toimiston mediasuunnittelijat eli ”tekijät”.

– IBS:n mediajärjestelmä vastasi parhaiten tarpeitamme. Se on joustava ja kustannustehokas. Järjestelmää on kehitetty jo vuosia, ja useilla mediatoimistoilla on siitä kokemuksia, sanoo Toinen Helsingin hankintapäätöksistä vastaava suunnittelija Ville Toriseva.

Torisevan mukaan Toinen Helsinki päätyi IBS:n mediajärjestelmään kartoitettuaan ensin markkinoilla olevat järjestelmät. Myös oman mediajärjestelmän kehittämistä harkittiin.

Kolmatta kuukautta käytössä ollut mediajärjestelmä on vielä sisäänajovaiheessa. Torisevan mukaan se on jo osoittautunut hyödylliseksi muun muassa laskutuksessa.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.