Iskun uusi Virta-keittiö muuntuu moneen tilaan

Isku Keittiöt esittelee Habitaressa uuden Virta-keittiön. Virta on yksinkertainen, linjakas ja ratkaisuiltaan loppuun asti mietitty suomalainen keittiö.

Virrassa lämmin puu yhdistyy viileään valkoisuuteen. Puurunkoinen korkeakiiltoinen laminaattiovi on suora ja sileä. Siinä puu piiloutuu vitivalkoisen oven kantteihin, joihin työstetty ura korvaa vetimen.

Konstailematon Virta on mahdollisuuksien keittiö, joka muuntuu modernin ihmisen tarpeiden mukaan. Siitä syntyy joustavasti yhdisteltäviä kokonaisuuksia, joiden avulla keittiö laajenee huomaamatta muihin oleskelutiloihin: Virta toimii siltana keittiön ja muun kodin välillä.

Virta on Isku Keittiöiden muotoilujohtaja Asmo Norosen suunnittelema. Hänen edellinen Iskulle suunnittelemansa keittiö on keväällä julkistettu kansallisromanttinen Aura.

Virta on ensi-esittelyssä Habitare-messuilla Helsingissä 19.–23.9. Se muodostaa Iskun messuosaston sydämen AHEAD!-näyttelyalueella, halli 5, osasto 5a.

Kuva Virta-keittiöstä on ladattavissa tämän viestin alla olevasta kuvakkeesta.

Asmo Noronen, muotoilujohtaja, Isku Keittiöt, puh. 044 792 3295
Peter Puhlin, toimitusjohtaja, Isku Keittiöt, puh. 044 386 8294
www.iskukeittiot.fi

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.