Jalkapallofaneille oma herkku: Futis-NUTELLA® tuo veden kielelle

NUTELLA® juhlistaa jalkapallon Euro 2008 -turnausta uudella O-I:n valmistamalla lasipakkauksella. Pelaajien paitojen väreillä koristelluissa lasipurkeissa pähkinäinen herkku säilyy tuoreena ja maukkaana. Euro 2008 -turnaus on parhaillaan käynnissä Sveitsissä ja Itävallassa.

Huom! Kuvia tuotteista voit ladata tiedotteen lopussa olevista linkeistä!

Rotevaa jalkapallonpelaajaa muistuttava 850 gramman lasipakkaus on saatavilla niissä maissa, joiden joukkueet osallistuvat jalkapallon EM-kisoihin.

Visuaalisesti erottuvassa pakkaussuunnittelussa toistuvat eri maiden pelaajien t-paitojen värit. Jokaisessa kisoihin osallistuvassa maassa purkki on puettu oman maan pelaajien paitaan.

Italialainen yritys Ferrero alkoi valmistaa Nutella-hasselpähkinälevitettä Italiassa vuonna 1964. Nykyään Nutella on suosittu elintarvike joka puolella maailmaa. Perinteisesti Nutellaa myydään lasipakkauksessa, joka säilyttää hyvin tuotteen maun, tuoksun ja ulkonäön.

Nutellan lasipakkaukset tuottaa maailman suurin lasinvalmistaja O-I. Jalkapalloaiheiset Nutella-purkit tehtiin O-I:n Aprilian tehtaassa Italiassa. Kirkkaasta lasista valmistettuja pakkauksia on tuotettu yhteensä 3,5 miljoonaa kappaletta. O-I on kehittänyt pakkauksen yhteistyössä Ferreron kanssa.

Maailman johtavana lasinvalmistajana O-I:lla on laaja-alaista innovaatio-osaamista, jota hyödynnettiin myös jalkapallopelaajaa muistuttavan pakkauksen suunnittelussa. Monet maailman suurimmista yrityksistä hyödyntävät O-I:n suunnitteluapua halutessaan ratkaisuja tuotteidensa profilointiin. Lasista on mahdollista valmistaa yksilöllinen ja tunnistettava pakkaus.

Futis-Nutellaa on saatavilla Euroopassa kisojen ajan. Houkuttelevasta ja hauskasta tuotteesta ennustetaan suosittua muistoesinettä monien jalkapallofanien keskuudessa.

viestintätoimisto Competence Communications Oy, Pia Pihlaja, puh. 050 590 8717, pia.pihlaja@cocomms.com