Kicks laajentuu – kosmetiikkaketjun kymmenes myymälä avataan Helsingin keskustaan

Kosmetiikkaketju Kicks laajenee nopeasti Suomessa ja avaa huomenna 15. marraskuuta uuden myymälän, tällä kertaa Helsingin Kauppakeskus Forumiin. Myymälä on Kicksin kymmenes Suomessa. Yhteensä ketjulla on nyt 121 myymälää Pohjoismaissa.

Forumin laajennusosassa sijaitsevassa Kicks-myymälässä työskentelee meikkaajia ja kosmetologeja, joilta saa neuvoja meikkiin ja ihonhoitoon.

– Olemme iloisia Kicksin menestyksestä Suomessa. Suomalaiset asiakkaamme ovat pitäneet konseptistamme, johon kuuluu laaja valikoima kosmetiikkaa naisille ja miehille. Lisäksi myymälöissämme työskentelevä henkilökunta on koulutettu antamaan asiakkaille tietoa ja vinkkejä. Forum on vahva toimija Helsingissä, ja uskon, että Kicks täydentää alueen valikoimaa hyvin, Kicksin toimitusjohtaja Pontuz Bjelfman sanoo.

Kicks laajentuu nopealla tahdilla. Yrityksen tavoitteena on 12 myymälän ketju Suomessa vuoden 2007 loppuun mennessä.

– Kauneudenhoitotuotteiden kysyntä kasvaa voimakkaasti. Prosentuaalisesti suurin osa kasvusta tulee miehille tarkoitetuista tuotteista. Toinen voimakkaasti kasvava alue on selektiivisten ihonhoitotuotteiden ja tuoksujen myynti. Eniten myymme tällä hetkellä meikkituotteita, Bjelfman kertoo.

Toimitusjohtaja Pontuz Bjelfman, puh. +46 70 228 6690
Aluejohtaja Pia Palmroth, puh. 0400 461 462

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.