Kosmetiikkaketju Kicks avaa uuden myymälän Jyväskylään

Pohjoismaiden suurin kosmetiikkaketju Kicks avaa 11.7. uuden myymälän Jyväskylään. Myymälä on Suomessa Kicksin 14. ja koko ketjun 132.

Kauppakeskus Jyväskylän Forumissa sijaitseva Kicksin myymälä työllistää koulutettuja meikkaajia ja kosmetologeja. Asiakkaat saavat Kicksin henkilökunnalta asiantuntevia neuvoja meikkaukseen ja ihonhoitoon.

– Olemme erittäin tyytyväisiä laajentumisvauhtiimme Suomen markkinoilla. Kicksillä on kattava valikoima kauneudenhoitotuotteita naisille ja miehille. Valikoimaamme kuuluu Suomessa muun muassa Make Up Storen tuotteita. Myymälöissämme työskentelevä henkilökunta on koulutettu antamaan asiakkaille tietoa ja vinkkejä, Kicksin toimitusjohtaja Pontuz Bjelfman sanoo.

Kicks laajentuu nopeasti. Yrityksen tavoitteena on noin 80 myymälän ketju Suomessa.

– Kauneudenhoitotuotteiden kysyntä kasvaa voimakkaasti niin isoissa kaupungeissa kuin pienillä paikkakunnilla. Hyvä sijaintimme Jyväskylän ydinkeskustassa tukee myymälämme menestystä. Kicksin myötä Jyväskylässä on nyt saatavilla esimerkiksi Oliv- ja Ren-tuotesarjoja sekä Diorin ja Dermaglown tuotteita, aluepäällikkö Pia Palmroth toteaa.

Kicksin uusi myymälä avataan 11. heinäkuuta klo 10.00 kauppakeskus Jyväskylän Forumissa, osoitteessa Asemakatu 5.

Toimitusjohtaja Pontuz Bjelfman, puh: +46 70 228 66 90
Suomen aluepäällikkö Pia Palmroth, puh: 0400 461 462

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.