Lars Bergström aloittaa BE Groupin konsernijohtajana

Teräs- ja metallialan palveluyritys BE Group AB:n konsernijohtajaksi helmikuussa nimitetty Lars Bergström aloittaa tehtävässään 11. maaliskuuta.

Diplomi-insinööri Lars Bergströmillä (50) on pitkä kokemus konepajateollisuuden tehtävistä Ruotsissa. Hän on toiminut muun muassa useissa tehtävissä ABB-konsernissa ja pörssilistatun Karoline Machine Toolsin toimitusjohtajana. Viimeksi Bergström on työskennellyt lattiankäsittelyjärjestelmiä valmistavan HTC Groupin toimitusjohtajana ja konsernijohtajana.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.