Man Groupin rahastotuotteiden kysyntä jatkuu voimakkaana

Ohessa Man Groupin Lontoon pörssissä tänä aamuna jaettu tiedote, jonka mukaan Man Group plc:n rahastotuotteiden kysyntä on jatkunut voimakkaana niin yksityisten kuin institutionaalisten sijoittajien keskuudessa.

Kolmen kuukauden myynti kesäkuun 2007 lopussa oli 3,8 miljardia dollaria. Groupin hallinnoimat varat kasvoivat maaliskuisesta 61,7 miljardista dollarista kesäkuun 67 miljardiin dollariin. Rahastojen kokonaistuotto jatkui positiivisena, jossa Man Global Strategies kasvoi 8 prosenttia, AHL 15 prosenttia, Bayswater 4 prosenttia, RMF 6 prosenttia sekä Glenwood 4 prosenttia. Hallitus suhtautuu luottavaisesti Groupin tämän vuoden näkymiin.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.