Marita Jaatinen BE Group -konsernin hallitukseen

Ruotsalaisen pörssiyhtiön BE Group AB:n 27.4.2010 kokoontunut yhtiökokous valitsi yhtiön hallitukseen uudeksi jäseneksi suomalaisen Marita Jaatisen. Diplomi-insinööri Marita Jaatinen on johtanut Huhtamäki-konsernin Consumer Goods -liiketoimintayksikköä vuodesta 2009. Hän on työskennellyt Huhtamäki-konsernissa vuodesta 2007. Aiemmin Jaatinen on toiminut johtotehtävissä Metsossa ja Valmetissa. Hallitukseen valittiin uudelleen Carl-Erik Ridderstråle, Roger Bergqvist, Cecilia Edström, Roger Johansson, Joakim Karlsson, Lars Olof Nilsson ja Lars Spongberg. Carl-Erik Ridderstråle valittiin hallituksen puheenjohtajaksi. Yhtiökokouksen päätökset kokonaisuudessaan (englanniksi): http://investors.begroup.com/index.php?p=press&s=detail&afw_id=1160945&afw_lang=en

Avainsanat:

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.