Marita Jaatinen ehdolla BE Group -konsernin hallitukseen

Ruotsalaisen pörssiyhtiön BE Groupin nimitysvaliokunta esittää kevään yhtiökokoukselle, että yhtiön hallituksen uudeksi jäseneksi valitaan Marita Jaatinen. Marita Jaatinen (49) on koulutukseltaan diplomi-insinööri. Hän on johtanut Huhtamäki-konsernin Consumer Goods -liiketoimintayksikköä vuodesta 2009. Jaatinen on työskennellyt Huhtamäki-konsernissa vuodesta 2007. Hän on aiemmin toiminut johtavissa tehtävissä Metsossa ja Valmetissa. Lisäksi nimitysvaliokunta esittää Carl-Erik Ridderstrålen, Roger Bergqvistin, Cecilia Edströmin, Roger Johanssonin, Joakim Karlssonin, Lars Olof Nilssonin ja Lars Spongbergin uudelleen valintaa hallitukseen. Ridderstråle on lisäksi ehdolla hallituksen puheenjohtajaksi. Vuoden 2010 yhtiökokous kokoontuu 27. huhtikuuta.

Avainsanat:

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.