Monipuolinen Bosch GTA 3800 Professional -sahapöytä pitkille työstettäville kappaleille

- Hyvä työskentelytarkkuus pitkien työstettävien kappaleiden kanssa
- Soveltuu yleisimmille katkaisu- ja jiiri- sekä yhdistelmäsahoille
- Nopea kokoaminen, erinomainen käyttömukavuus
- Kevyt ja ergonomisella kantokahvalla varustettu sahapöytä on helppo kuljettaa

(Huom. Tuotekuvat linkkeinä tiedotteen lopussa)

Bosch GTA 3800 Professional -sahapöytä on oikea valinta työmaille ja verstaisiin lähes kaikkeen sahaukseen käytettäessä katkaisu- ja jiirisahoja tai yhdistelmäsahoja. Helposti säädettävien tukien ansiosta jopa 3,8 metrin pituisten kappaleiden sahaaminen on helppoa ja tarkkaa. Lisäksi entistä leveämmät tukirullat tekevät myös leveiden kappaleiden käsittelystä helppoa.

Työmaalla käytettäessä sahapöydän säädettävä jalka varmistaa ihanteellisen työskentelykorkeuden ja vakauden epätasaisillakin alustoilla. Lujarakenteinen alumiininen sahapöytä kestää jopa 250 kg:n kuorman.

Ergonomisen kantokahvan ansiosta vain 22 kg painava sahapöytä on helppo kuljettaa työmaalle. Sahapöytään on tarvikkeena saatavilla pyörät, mikä tekee kuljettamisesta vieläkin helpompaa. Pöydän pystytys käy nopeasti ja vaivattomasti taittuvien jalkojen ansiosta ilman työkaluja.

Bosch GTA 3800 Professional -sahapöytä on saatavilla elokuusta 2010 alkaen Bosch-jälleenmyyjiltä hintaan 269 euroa (alv 23 %).

Robert Bosch Oy, Sami Linna, 010 480 8351, sami.linna@fi.bosch.com
Cocomms Oy, Laura Terho, 09 6689 6912, laura.terho@cocomms.com

Bosch
Bosch-yhtymä on maailman johtavia teknologiatuotteiden ja  palveluiden toimittajia. Ajoneuvo- ja teollisuustekniikkaa, kulutustarvikkeita sekä rakennusteknisiä tuotteita valmistavan yhtymän vuoden 2009 liikevaihto oli 38,2 miljardia euroa, ja sen palveluksessa oli runsaat 275 000 työntekijää. Yhtymä käsittää Robert Bosch GmbH:n sekä sen noin 300 tytäryhtiötä noin 60 maassa. Myynti- ja palveluyhteistyökumppanit mukaan lukien Bosch on edustettuna noin 150 maassa. Maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin kasvun perusta. Bosch käyttää tutkimukseen ja kehitykseen yli 3,5 miljardia euroa vuodessa ja hakee vuosittain noin 3 800 patenttia. Tuotteidensa ja palvelujensa avulla Bosch parantaa elämänlaatua ja tarjoaa innovatiivisia ja hyödyllisiä ratkaisuja.

Robert Bosch (1861–1942) perusti yhtiön Stuttgartissa vuonna 1886 hienomekaniikan ja sähkötekniikan korjaamoksi. Bosch-yhtymän taloudellinen riippumattomuus ja yrittäjänvapaus perustuvat poikkeukselliseen omistusrakenteeseen, jonka ansiosta yhtiö kykenee toteuttamaan merkittävät investointinsa ja kantamaan yhteiskunta- ja ympäristövastuunsa perustajansa Robert Boschin hengessä. 92 prosenttia Robert Bosch GmbH:n pääomasta omistaa yleishyödyllinen säätiö, Robert Bosch Stiftung. Teollisesta toiminnasta vastaa äänivaltaa käyttävä Robert Bosch Industrietreuhand KG. Yritystoiminnan omistajuustoiminnoista huolehtii säätiö. Jäljellä olevat osakkeet ovat Boschin perheen ja Robert Bosch GmbH:n omistuksessa.
Lisätietoja: www.bosch.fi