Nauruterapiaa ja kiehtovia dokumentteja Netflixissä syyskuussa

Syyskuu 2014

Tässä uutiskirjeessä esitellään äskettäin Netflixiin lisättyjä sekä pian palveluun saapuvia sisältöjä – jotain jokaisen makuun ja hetkeen.

Nauruterapiaa sateiseen syksyyn

• Juoppohullun päiväkirja, 1.9.
  • Moonrise Kingdom, 1.9.
  • Polttarit, 1.9.
  • Stand Up Guys, 1.9.
  • Tiny Furniture, 1.9.

Tarina jatkuu…

• New Girl (kausi 2), 1.9.
  • Bones (kausi 8), 15.9.
  • Hawaii Five-0 (kaudet 1-2), 15.9.
  • Deadwood (kaudet 1-3), 15.9.
  • Elementary (kausi 1), 15.9.
  • Trailer Park Boys (kausi 8), 5.9.

Sydämelle, sielulle ja mielelle..

• When I walk, 15.9.
  • Particle Fever, 1.9.
  • Print the Legend, 26.9.
  • A year in Burgundy, 1.9.
  • Milk?, 1.9.

Hittimateriaalia

• Gravity, 5.9.
  • Rush, 1.9.
  • Taken 2, 1.9.
  • Iron Man 3, 25.9.

Piirrettyjä kaikille ikäluokille

• Turbo FAST: Jaksot 16-20, 12.9.
  • The Adventures of Figaro Pho (kausi 1), 13.9.
  • Wakfu (kaudet 1-2), 10.9.
  • Spymate, 15.9.

Tajunnanräjäyttävää toimintaa

• Iceman, 19.9.
  • Tunnottomat, 1.9.
  • Rebellion, 1.9.
  • Pusher, 1.9.

Haluatko koodin, jolla voit kokeilla Netflixiä ilmaiseksi? Onko sinulla kysyttävää Netflixistä?
Ota yhteyttä Jussi Hakaseen, jussi.hakanen@cocomms.com, puh. 050 534 8832. Jos et halua jatkossa uutiskirjettä Netflixiltä, kirjoita sähköpostin otsikkokenttään ”Pois Netflix-listalta", ja vastaa tähän viestiin.

Netflix
Netflix on maailman johtava internet-tv-yhtiö, jolla on yli 48 miljoonaa jäsentä 40 maassa. Netflixistä katsotaan kuukaudessa yli miljardi tuntia tv-ohjelmia ja elokuvia, mukaan lukien Netflixin omaa tuotantoa. Netflixin jäsenet voivat katsoa sisältöä edullisella kuukausihinnalla niin paljon kuin haluavat, milloin ja missä tahansa, melkein miltä tahansa internetiin yhteydessä olevalta laitteelta.  Palvelussa ei ole mainoksia, ja tilauksen voi peruuttaa milloin tahansa. Lue lisää internet-tv:n edelläkävijästä, Netflixistä (NASDAQ: NFLX) osoitteessa www.netflix.fi. Seuraa Netflixiä myös Facebookissa ja Twitterissä. Otathan huomioon, että sisältömme saattavat muuttua.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.