Nimityksiä Delta Motor Groupissa

Delta Motor Group Oy vahvistaa maahantuonnin organisaatiotaan.

Jälkimarkkinoinnin johtajaksi on nimitetty Ben Sundholm, jonka vastuualueena ovat Kia- ja Mitsubishi-autojen huolto- ja varaosatoiminnot. Sundholm raportoi tehtävässään maahantuonnin johtajalle Miska Tammelinille.

Kia- ja Mitsubishi-autojen markkinointispesialistiksi on nimitetty Maria-Theresia Westerback. Hän raportoi tehtävässään myynti- ja markkinointijohtaja Anssi Liukkoselle.

Lisätietoja

Miska Tammelin, maahantuonnin johtaja, Delta Motor Group, Miska.Tammelin (at) delta.fi, 040 772 6822

Ben Sundholm, jälkimarkkinoinnin johtaja, Delta Motor Group, Ben.Sundholm (at) delta.fi, 040 501 2600

Lauri Puintila, PR-päällikkö, Delta Motor Group, Lauri.Puintila (at) delta.fi, 040 584 4685

Tietoa Delta-konsernista
Delta-konsernin muodostavat maahantuontiyhtiö Delta Motor Group Oy ja vähittäiskauppayhtiö Delta Auto Oy.
www.deltamotorgroup.fi

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.