Novator kannattaa ehdotusta Amer Sportsin uudeksi hallitukseksi

Novator kannattaa Amer Sportsin tänään julkistamaa ehdotusta, joka koskee muutoksia yhtiön hallituksen kokoonpanossa. Novator aikoo puoltaa ehdotusta ylimääräisessä yhtiökokouksessa 4.6.2008.

Esityksellään nimitysvaliokunta tukee Novatorin ajamia muutoksia Amer Sportsin hallitukseen: kolme uutta jäsentä nuorentaa hallitusta merkittävästi ja hyvän hallintotavan mukaisesti yhtiön toimitusjohtaja ei enää ole hallituksessa. Hallitukseen tulee neljäs uusi jäsen yhtiön seuraavassa yhtiökokouksessa.

Novatorin mielestä uusi hallitus kykenee luomaan ja toteuttamaan sellaista liiketoimintasuunnitelmaa, jonka avulla Amer Sports voidaan ohjata kohti kasvua ja kannattavuutta.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.