Novator kannattaa ehdotusta Elisan uudeksi hallitukseksi

Novator kannattaa tänään julkistettua ehdotusta Elisan uudeksi hallitukseksi. Ehdotus esitellään Elisan osakkeenomistajille yhtiön varsinaisessa yhtiökokouksessa 18.3.2008. Hallituksen esitys syntyi rakentavien keskustelujen tuloksena yrityksen suurimpien osakkeenomistajien välillä. Ehdotus noudattaa Novatorin toivomusta hallituksen jäsenistä.

Novatorin perustaja ja omistaja Thor Björgólfsson totesi:

”Tämä on ollut pitkä prosessi, mutta olemme tyytyväisiä nimitysasiassa tehtyyn yhteistyöhön ja haluamme kiittää kaikkia lopputuloksen saavuttamiseksi työskennelleitä. Novator uskoo edelleen, että Elisassa on paljon hyödyntämättömiä mahdollisuuksia. Odotamme tiivistä yhteistyötä uuden hallituksen kanssa. Lähdemme vahvistamaan Elisan asemaa johtavana televiestintäyrityksenä, joka kehittyy sekä asiakkaidensa että osakkeenomistajiensa hyödyksi.”

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.