Novator kommentoi Amer Sportsin yhtiökokouksen tulosta

Novator on tyytyväinen siihen, että Amer Sportsin muutosprosessi alkoi yhtiökokouksessa keskiviikkona. Omistajat keskustelivat kokouksessa asioista rakentavasti ja avoimesti. Novator on tyytyväinen saavutettuihin päätöksiin.

Novator on pyytänyt ylimääräisen yhtiökokouksen koollekutsumista ja toivoo, että se pidetään viimeistään 4.6.2008. Amer Sportsin hallitus on sitoutunut aloittamaan keskustelut hallituksen kokoonpanon nuorentamisesta välittömästi.

Novator uskoo osakkaiden aktiiviseen omistajuuteen. Yhtiö on ilahtunut, että sen näkemykset on otettu huomioon ja suurimmat kansainväliset osakkeenomistajat tukevat sen kantoja. Novator uskoo, että Amer Sportsissa tarvitaan nyt välittömiä toimenpiteitä, entistä haastavampia tavoitteita ja hyvän hallintotavan mukaisia käytäntöjä, koska arvokasta aikaa on jo riittävästi hukattu. Yhtiö pitää nostaa takaisin positiivisille raiteille.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.