Novator perusti uuden teleyhtiön Islantiin

Aktiivinen sijoittaja kehittää telepalveluja nyt kotimaassaan

Sijoitusyhtiö Novator on perustanut uuden televiestintäyhtiön Islantiin. Nova-niminen yritys tarjoaa 3G-palveluja kuluttajille aiempaa monipuolisemmin ja edullisemmin. Yritys työllistää tällä hetkellä 50 henkeä.

Thor Björgólfssonin omistama Novator on erikoistunut sijoituksiin mm. televiestintäalalla. Yhtiöllä on mittava kokemus eurooppalaisten matkapuhelinpalvelujen kehittämisestä ja 3G-matkapuhelinjärjestelmistä.

1.12. toimintansa aloittanut Nova tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden käyttää MSN-palveluja matkapuhelintensa kautta. Aiemmin 150 000 islantilaista MSN-palvelujen käyttäjää on tarvinnut tietokoneyhteyden palvelujen hyödyntämiseksi. Nova uudistaa myös islantilaisia soittoäänimarkkinoita tarjoamalla Friend Tones -äänet asiakkaidensa käyttöön. Nova kilpailee myös perinteisemmistä mobiilipalveluista tarjoamalla niitä kilpailukykyisin hinnoin.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.