Relacom Finland käynnistää yt-neuvottelut

Tietoliikennepalveluyritys Relacom Finland Oy käynnistää yhteistoimintalain mukaiset neuvottelut taloudellisista ja tuotannollisista syistä. Verkkoliiketoiminnan markkinatilanne jatkuu kireänä, ja kilpailu on kovaa. Parantaakseen toimintaedellytyksiään Relacom Finland uudistaa toiminnallista rakennettaan ja hakee samalla toiminnan merkittävää tehostamista. Muutoksilla arvioidaan olevan henkilöstövaikutuksia. Vähennystarve on arviolta 430 henkilötyövuotta. Yhteistoimintaneuvottelut koskevat yhtiön koko henkilöstöä. Viikolla 27 käynnistyvien yt-neuvottelujen on suunniteltu päättyvän elokuun puolivälissä.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.