Relacomille kilpailuviranomaisen hyväksyntä YIT:n verkkopalveluliiketoiminnan ostolle

Relacom Finland Oy on saanut Kilpailuviraston hyväksynnän YIT:n Verkkopalvelut-liiketoimintaryhmän siirtymiselle yhtiön omistukseen.

Kaupan myötä Relacomin palvelutarjonta operaattoreille, yrityksille ja kuluttajille laajenee merkittävästi ja toiminnasta tulee koko Suomen kattavaa. Relacomista tulee Suomen johtava tietoliikenneverkkojen rakennus-, asennus- ja ylläpitoyhtiö, jossa verkkoliiketoiminta on ydinosaamista. Samalla Relacom saa ammattitaitoisia resursseja toteuttamaan niin sähköverkkopalveluita kuin Relacom@office- ja Relacom@home-palveluita yrityksille ja kotitalouksille.

“Yrityskauppa merkitsee asiakkaillemme yhä tehokkaampia palveluja niin paikallisesti kuin kansainvälisesti”, sanoo Johan Ek, CEO, Relacom.

Relacom Finland Oy:n palvelukseen siirtyy liiketoimintakaupassa yli 1000 työntekijää eri puolilla maata. Jatkossa Relacom palvelee noin 130 eri paikkakunnalla ympäri Suomea.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.