Samassa kuvassa High School Musical -tähtien kanssa

Nyt voit todistaa olevasi samalla tähtikartalla kaikkien High School Musical -idoleittesi kanssa. Netin kautta tilattavissa Ifolorin korteissa, kalentereissa ja tauluissa voit huokailla Zac Efronin esittämän Troyn olkapäähän treffeillä tai napata itsestäsi kaverikuvan High School Musical -porukan seurassa. Läksyjen tekeminenkin sujuu helpommin, kun voit lukujen lomassa ihastella kuvaasi idoleitten joukossa.

Valmiiksi suunniteltujen kuvapohjien avulla kuka tahansa voi liittyä High School Musicalin tähtikaartiin. Kuvissa voit hymyillä kameraan Troyn, Gabriellan, Taylorin, Sharpayn ja Ryanin rinnalla. Omat ja kavereidesi otokset High School Musical -tähtien kanssa voit ikuistaa esimerkiksi korttiin, kalenteriin, mukiin, julisteeseen tai kangastauluun. Tuotteet tehdään ja tilataan netissä ja ne toimitetaan kotiin 5–7 päivässä. High School Musical -tuotteiden tilaaminen netissä on helppoa ja nopeaa. Ifolorin (www.ifolor.fi) valikoimasta löytyy valikoima valmiiksi sommiteltuja malleja. Lempikuvasi valittuasi viet sen nettiin ja valitset mukavan paikan suosikkihahmosi viereltä. Kuvasi saa High School Musical -lookin muutamassa minuutissa. – High School Musical on ilmiömäisen suosittu joka puolella maailmaa. Uskon, että Suomessakin nuoret innostuvat nopeasti näistä uusista ja trendikkäistä tuotteista. Maailmalla ne ovat teinien keskuudessa ihan ”must”, Ifolor Oy:n toimitusjohtaja Nella Ginman sanoo. High School Musical -hahmojen lisäksi Ifolorin tuotteisiin voi valita myös muita tuttuja Disney-hahmoja. Valikoimasta löytyvät Aku Ankka ja muut Ankkalinnan asukkaat, Autot-elokuvan vauhdikkaat nelipyöräiset, klassikkoelokuvien kauniit prinsessat ja Nalle Puh kavereineen. Tuotteiden hinnat alkavat 8,50 eurosta. Kaikki Ifolorin Disney-tuotteet valmistetaan Suomessa.

Avainsanat:

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.