Sappin osakkeenomistajat hyväksyivät M-realin päällystettyjen graafisten papereiden liiketoiminnan oston

“This document is not an offer of securities for sale in the United States. Securities may not be offered or sold in the United States absent registration with the United States Securities and Exchange Commission or an exemption from registration. There will be no public offering of any securities in the United States.”

Sappin osakkeenomistajat tekivät tänään Etelä-Afrikassa pidetyssä ylimääräisessä yhtiökokouksessa tarpeelliset päätökset, jotta 29.9.2008 julkistettu M-realin päällystettyjen graafisten papereiden liiketoiminnan osto ja sen rahoitus voidaan toteuttaa. Hyväksyntä EU:n kilpailuviranomaisilta saatiin 31.10.2008.

Sappin pääjohtaja Ralph Boëttger kommentoi kokouksen positiivista päätöstä:

”Tänään saamamme hyväksyntä M-realin päällystettyjen graafisten paperien liiketoiminnan ostolle vahvistaa tavoitettamme parantaa eurooppalaisen paperiliiketoimintamme taloudellisuutta. Olemme luottavaisia siitä, että yrityskauppa luo merkittävää arvoa Sappille ja sen osakkeenomistajille. Kauppa on linjassa myös tuottavuuden, osinkojen ja liikevaihdon parantamisen tavoitteittemme kanssa. Samalla pyrimme vahvistamaan asemaamme globaalina markkinajohtajana päällystettyjen paperien ja kemiallisen selluloosan tuottajana.”

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.