SC5:n toimitusjohtajaksi Matti Vesterinen

Matti Vesterinen, 48, on nimitetty SC5:n uudeksi toimitusjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässä 20.8.2015. Vesterinen on viimeksi työskennellyt johtajana Accenturella Suomen Communications, Media and Technology -yksikössä. Aiemmin hän on työskennellyt monipuolisissa johtotehtävissä Accenturella. Vesterinen on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri.

Matti Vesterinen seuraa tehtävässään Lars Bieseä, joka eroaa tehtävästään omasta pyynnöstään.

”Lars Biese luotsasi SC5:n suuren muutosvaiheen yli. Olemme kasvaneet teknologiayhtiöstä liikkeenjohdon digitalisaatiokumppaniksi. Yhdistämme palvelumuotoilun, suunnittelun ja sovelluskehityksen – jalostamme asiakkaan ideasta palvelun suoraan pilveen. Matti Vesterisen johdolla SC5 tähtää aiempaa kokonaisvaltaisempaan palveluun”, SC5:n hallituksen puheenjohtaja Pyry Lehdonvirta kertoo.

SC5 auttaa yrityksiä hyödyntämään digitaalista murrosta liiketoiminnassaan. Digitalisaatio muokkaa kaikkien yritysten liiketoimintaa, eivätkä perinteisilläkään aloilla toimivat yritykset sitä enää voi jättää huomioimatta. Tuotteen tai palvelun ensimmäinen versio kannattaa luoda pian – palvelumuotoilu ja kehitys toimivat parhaiten rinnakkain.

”Yleinen kompastuskivi on yrittää ratkaista kaikki ongelmat yhdellä digistrategiaharjoituksella. Digitaalisten keinojen ottaminen osaksi yrityksen arkea vaatii organisaatiolta mahdollisuuksia kokeilla ja oppia. Ideoista voi kehittää ja rakentaa palveluja nopeasti, kevyesti ja pienin askelin uusien käyttöliittymä- ja pilvisovellusteknologioiden ansiosta”, Matti Vesterinen sanoo.

Toimitusjohtaja Matti Vesterinen
Puh. +358 40 7725 703, e-mail matti.vesterinen@sc5.io

Hallituksen puheenjohtaja Pyry Lehdonvirta
Puh. +3584 08 697778, e-mail pyry.lehdonvirta@sc5.io

SC5
SC5 rakentaa kestäviä digitaalisia asiakassuhteita. Ratkaisuillamme yritykset saavuttavat kilpailuedun myynti- ja asiakaspalvelukanavissa ‒ juuri siellä missä asiakkaat tekevät ostopäätöksiään ja missä heitä palvellaan.

Ratkaisumme perustuvat uusimpiin ja tehokkaimpiin teknologioihin yhdistettynä designin ja asiakas-kokemuksen vahvaan ymmärrykseen. Rakentamamme liiketoimintakriittiset palvelut ovat nopeita, selkeitä, saavutettavissa kaikilla laitteilla ja niiden käyttäjäkokemus on maailmanluokkaa.

SC5