Talvivaaran vuoden 2008 tilinpäätöstietojen julkistaminen

Talvivaaran Kaivososakeyhtiö julkistaa vuoden 2008 tilinpäätöstietonsa keskiviikkona 4.3.2009 klo 9.00.

Tiedotustilaisuus pidetään keskiviikkona 4.3.2009 klo 15.00 Scandic Simonkenttä -hotellissa, Mansku-kokoushuoneessa, osoitteessa Simonkatu 9, 00100 Helsinki. Tilaisuus on englanninkielinen.

Tilaisuudesta järjestetään suora internetlähetys (webcast), jota voi seurata osoitteessa http://qsb.webcast.fi/c/customers/customers_2009_0304_talvivaara_results_2008/

Henkilöt, jotka eivät pääse osallistumaan tilaisuuteen, voivat esittää johdolle kysymyksiä puhelimitse esityksen jälkeen:
Puhelinkokouksen numero: +44 20 7162 0025
Tunnus: 827977

Internetlähetyksen tallenteen voi katsoa osoitteesta noin 15 minuuttia tilaisuuden jälkeen. Tallenne on saatavilla vuoden 2009 loppuun saakka.

Lisää tietoa tapahtumasta löytyy osoitteessa www.talvivaara.com.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.