Toshiba Tec vahvistaa asemiaan Suomen monitoimilaitemarkkinoilla - Tampereelle oma toimipiste

Toshiba Tec ostaa Tampereella toimivan HM-Office Oy:n monitoimilaitteisiin liittyvän liiketoiminnan. Toshiba Tec Finlandin ja HM-Office Oy:n sopimus astuu voimaan 1. marraskuuta 2006. Kaupan myötä Toshiban palvelukseen siirtyy 6 henkilöä ja paikallinen toiminta jatkuu Toshiba Stores -nimellä.

– Nyt ostettava monitoimilaitteiden liiketoiminta tukee voimakasta kasvustrategiaamme: haluamme kasvattaa Toshiban monitoimilaitteiden markkinaosuutta Suomessa. Nyt Toshiballa on omat toimipisteet kolmella suurimmalla markkina-alueella Suomessa: pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella. Näin pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistäkin paremmin, Toshiba Tec Finlandin maajohtaja Timo Kortelainen sanoo.

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.