Uutta Ifolorilta: Erottaudu yksilöllisillä taitekorteilla

Onnittelukortti on parhaimmillaan henkilökohtainen, yllättävä ja muistoja herättävä. Ifolorin uudella yksittäin tilattavalla taitekortilla suunnittelet juuri sellaisen onnittelukortin kuin itse haluat.

Ifolorin kuvakorttivalikoima on nyt entistäkin monipuolisempi, kun suositut kiitos- ja kutsukortit täydentyvät uusilla yksittäin tilattavilla taitekorteilla. Korttien koko on 20x10 cm ja sen voi valita vaaka- tai pystymallisena tai lyhyeltä sivulta taitettuna panoraamataitekorttina.

Uusissa taitekorteissa kuvia ja tekstiä voi lisätä myös kortin sisäpuolelle. Jokaisessa korttiteemassa on useita vaihtoehtoja sisäpuolen asettelulle. Kortin sisäsivun voi halutessaan jättää myös tyhjäksi ja kirjoittaa oman tervehdyksen käsin. Mahdollisuuksia on monia!

”Henkilökohtaisten onnittelukorttien lisäksi jokaiselle vieraalle voi nyt tilata yksilöllisen kiitoskortin vaikkapa syntymäpäivistä tai vauvan ristiäisistä. Taitekortin saa myös laitettua juhlissa kivasti esille ja pystymallisesta taitekortista voi tehdä tyylikkäät hääohjelmat ja -menut juhlapöytiin”, ideoi Ifolorin markkinointijohtaja Pirjo Luostari.

Korttien tekeminen omista kuvista on vaivatonta ja hauskaa. Ensin valitaan korttipohja Ifolorin nettisivuilla. Korttiin tuleva kuva tai kuvat ladataan tietokoneelta ja vedetään hiirellä haluttuun paikkaan korttipohjassa. Lopuksi lisätään oma tervehdys tai onnitteluruno.

Yksittäin tilattavalla taitekortilla voi onnitella, kutsua tai kiittää entistä yksilöllisemmin.

Lue lisää Ifolorin yksittäin tilattavista taitekorteista:

Kuvat Ifolorin nettisivuilta:

Pirjo Luostari, markkinointijohtaja, Ifolor Oy, puh. 040 550 4746, pirjo.luostari@ifolor.fi

Ifolor on Suomen markkinajohtaja kuvatuotteiden valmistuksessa. Yritys kehittää digitaalisista kuvatiedostoista korkealaatuisia valokuvia ja muita kuvatuotteita. Lisäksi sen palveluihin kuuluu valokuvien kehittäminen perinteisistä filmirullista. Ifolorin liikevaihto on 20 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa Keravalla työskentelee 90 henkilöä. Yhtiölle on myönnetty Avainlippu. Ifolor kuuluu Ifolor-konserniin, jonka omistus ja päämaja ovat Sveitsissä.

www.ifolor.fi