Collectorin vuosikertomus 2016, julkinen

Göteborg, Ruotsi – Collector AB (julk.) (Nasdaq Stockholm: COLL. Collector julkaisee tänään vuoden 2016 vuosikertomuksensa osoitteessa www.collector.se .

Collectorin ruotsin- ja englanninkielinen vuosikertomus 2016 on julkaistu kaksiosaisena osoitteessa www.collector.se . Ensimmäinen osa on digitaalisessa muodossa, ja toinen osa, joka sisältää esimerkiksi talousraportit, on saatavana tulostettavana pdf-versiona. Se jaetaan halukkaille osakkeenomistajille ja on tilattavissa osoitteesta www.collector.se/arsredovisning2016

”Tämä on jo seitsemästoista vuosikertomus, joka osoittaa jatkuvaa liikevaihdon ja voiton kasvua. Se tuntuu upealta!”
Vuosi 2016 oli siis Collectorille tyypillinen vuosi. Tehtävää on vielä paljon, ja pyrimme pitämään kehityksen yllä myös tulevina vuosina.” Lena Apler, Collectorin perustaja ja hallituksen puheenjohtaja

Yhtiökokous pidetään tiistaina 25.4.2017 klo 15.00 osoitteessa Västsvenska Handelskammaren, Parkgatan 49, Göteborg. Täydelliset yhtiökokousasiakirjat ovat saatavilla osoitteessa www.collector.se . Myös kokoukseen ilmoittautuminen tapahtuu kotisivuilla.

Collectorin tulevia tiedotustilaisuuksia:
Yhtiökokous 2017 - 25.4.2017
Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2017 - 25.4.2017
Osavuosikatsaus tammi-kesäkuu 2017 - 20.7.2017
Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2017 - 26.10.2017

Lisätietoja antavat:
Lena Apler, hallituksen puheenjohtaja, Collector, puhelin +46 70 525 65 80, sähköposti lena.apler@collectorbank.se
Pia-Lena Olofsson, talousjohtaja, Collector, puhelin +46 70 858 04 53, sähköposti pia-lena.olofsson@collectorbank.se
Åsa Hillsten, CCO & IR, Collector, puhelin +46 70 081 81 17, sähköposti asa.hillsten@collectorbank.se

Yrityksestä

Collector on niche-pankki, joka tarjoaa kustannustehokkaita ja innovatiivisia rahoitusratkaisuja henkilö- ja yritysasiakkaille. Innovaatiot ohjaavat työtämme. Mukautamme ja kehitämme uusia ratkaisuja asiakkaidemme tarpeisiin keskittyen nopeuteen, joustavuuteen ja teknologiseen kehitykseen. Tarjoamme luottokortteja, maksuratkaisuja verkko- ja vähittäiskaupan ketjuille, laskurahoitusta, yrityslainoja, kiinteistörahoitusta, luotonhallintaa ja talletuspalveluita. Vahva, yrittäjähenkinen, sitoutunut ja eettinen yrityskulttuurimme on tuot-tanut kasvua jo 15 vuoden ajan. Olemme haastaneet ja kehittäneet rahoitusalaa Pohjoismaissa perustamisvuodestamme 1999 lähtien.