Rahoitusyhtiö Collectorille myönnetty pankkitoimilupa

Göteborg, Ruotsi – Collector Credit AB on saanut pankkitoimiluvan Ruotsin finanssivalvonnalta (Finansinspektionen). Luvan ansiosta Collectorilla on mahdollisuus parantaa markkina-asemaansa entisestään.

Collector on pankki- ja finanssialan niche-toimija, joka tarjoaa rahoitus- ja maksupalveluita henkilö- ja yritysasiakkaille. Yhtiö on tehnyt voitollista tulosta ja kasvanut tasaiseen tahtiin perustamisvuodestaan 1999 lähtien. Vuodesta 2005 lähtien yhtiö on kasvanut yli 30 prosenttia vuodessa ja kasvattanut liikevoittoaan yli 42 prosenttia. Pankkitoimiluvan ansiosta yhtiö voi vahvistaa asemaansa ja kannattavuuttaan entisestään.

“Olemme erittäin iloisia ja ylpeitä saatuamme vahvistuksen, että voimme harjoittaa liiketoimintaa myös pankkina. Pankkitoimilupa on merkki siitä, että olemme luotettava toimija pankki- ja rahoitusalalla”, toteaa Collectorin toimitusjohtaja Stefan Alexandersson.

Pankkitoimiluvan myöntämisen yhteydessä Collector Credit AB:n nimi muuttuu Collector Bank AB:ksi.

Yrityksestä

Collector on niche-pankki, joka tarjoaa kustannustehokkaita ja innovatiivisia rahoitusratkaisuja henkilö- ja yritysasiakkaille. Innovaatiot ohjaavat työtämme. Mukautamme ja kehitämme uusia ratkaisuja asiakkaidemme tarpeisiin keskittyen nopeuteen, joustavuuteen ja teknologiseen kehitykseen. Tarjoamme luottokortteja, maksuratkaisuja verkko- ja vähittäiskaupan ketjuille, laskurahoitusta, yrityslainoja, kiinteistörahoitusta, luotonhallintaa ja talletuspalveluita. Vahva, yrittäjähenkinen, sitoutunut ja eettinen yrityskulttuurimme on tuottanut kasvua jo 15 vuoden ajan. Olemme haastaneet ja kehittäneet rahoitusalaa Pohjoismaissa perustamisvuodestamme 1999 lähtien.

Lainaukset

Olemme erittäin iloisia ja ylpeitä saatuamme vahvistuksen, että voimme harjoittaa liiketoimintaa myös pankkina. Pankkitoimilupa on merkki siitä, että olemme luotettava toimija pankki- ja rahoitusalalla.
Collectorin toimitusjohtaja Stefan Alexandersson