Compuware yhteistyössä Page Speedin kanssa

Report this content

Compuware Gomez Platform® integroitu Googlen Page Speediin auttaen organisaatioita verkkosovellusten suorituskyvyn optimoinnissa

DETROIT-- 2011-05-17--Compuware Corporation (NASDAQ: CPWR) ilmoitti tekevänsä yhteistyötä Page Speed tiimin kanssa tehdäkseen verkkosivujen suorituskyvyn optimoinnin organisaatioille entistä helpommaksi. Googlen Page Speediin on nyt integroitu ensimmäinen kaupallinen sovellusten suorituskyvyn hallinnan (APM, Application Performance Monitoring) tuote, Compuware Gomez platform®. Tarkoituksena on antaa kehittäjille ja organisaatioille päätöksentekoa tukevaa näkemystä sekä suosituksia siitä, kuinka he voivat nopeuttaa verkkosovellustensa suorituskykyä

Page Speed on Googlen aloittama avoimen lähdekoodin projekti, jossa arvioidaan verkkosivun suorituskykyä tiettyjen määritteiden perusteella, pisteyttäen tulokset ja lopulta Page Speed tarjoaa parannusehdotuksia suorituskyvyn edistämiseksi. Näin kehittäjät ja organisaatiot voivat optimoida verkkosivunsa toimialalla käytettyjen parhaiden käytäntöjen pohjalta.

Compuware on juuri yhdistänyt sovellusten suorituskyvyn hallinnan ratkaisunsa yhdeksi tavaramerkiksi Compuware Gomez® sekä julkaissut uuden version myötä monia innovatiivisia toiminnallisuuksia. Uusi versio keskittyy innovaatioihin loppukäyttäjäkokemuksen mittaamiseksi, jotta organisaatiot voisivat optimoida mobiilisovellustensa suorituskyvyn sekä mitata verkkosovellusten suorituskyvyn vaikutusta liiketoimintaan. Page Speed integraation myötä Gomezin käyttäjät voivat hyödyntää myös Googlen teknologiaa parantaakseen omien verkkosivujensa suorituskykyä. Kun Gomez-käyttäjä ajaa nauhoitettuja transaktioita verkkosivuilleen, Page Speed analysoi verkkosivun sisällön ja rankkaa ehdotukset sivujen nopeuttamiseksi.

Nopeus on yksi tärkeimmistä tekijöistä käyttäjän verkkokokemuksen parantamisessa”, sanoo Richard Rabbat, Product Manager Page Speed, Google. ”Page Speed on yksi monista viime vuosien ponnistuksistamme, jolla autamme kehittäjiä, sivustojen omistajia sekä webmastereita tekemään verkosta nopeamman.”  Tutkimusten mukaan verkkosivun suorituskyvyn parantaminen voi johtaa suurempaan liikevaihtoon sekä pienempiin operationaalisiin kustannuksiin.

Verkon saaminen nopeammaksi on tavoite, jonka Compuware jakaa Googlen kanssa”, sanoo Bruce Reading, Senior Vice President, Compuwaren APM liiketoimintayksiköstä. ”Olemme innoissamme niistä hyödyistä, joita tämä luo käyttäjillemme.”

Gomez platform tarjoaa alan ainoan eheän sovellusten suorituskyvyn hallintaratkaisun, joka sisältää laajan näkyvyyden ja deep-dive ratkaisun sovelluksen toimitusketjuun. Gomez soveltuu sekä selain- että ei-selainsovellusten, mobiilisovellusten, streaming-sovellusten sekä pilvisovellusten optimointiin, näyttäen yhtenäisen näkymän läpi sovelluksen koko toimitusketjun, konesalista aina käyttäjän selaimeen tai mobiililaitteeseen asti.

Seuraa meitä:

APM Blog

CloudSleuth

Compuware Corporation

Compuware Corporation tarjoaa IT-palveluja ympäri maailmaa ja antaa tietohallintojohdolle kyvyn optimoida tietojärjestelmänsä parhaalla mahdollisella tavalla liiketoimintatavoitteiden saavuttamiseksi.

Compuwaren ratkaisut nopeuttavat liiketoiminnalle kriittisten järjestelmien kehitystä sekä parantavat niiden laatua ja suorituskykyä. Samalla ne antavat tietohallintojohtajille mahdollisuuden ohjata ja hallita koko IT-portfoliota, mikä parantaa tehokkuutta, kustannustenhallintaa ja työntekijöiden tuottavuutta koko IT-organisaatiossa. Vuonna 1973 perustettu Compuware tarjoaa tietotekniikan palveluja maailman johtaville IT-organisaatioille, mukaan lukien 92 prosentille Fortune 50 yrityksistä. Lue lisää Compuwaresta: www.compuware.com

Lisätietoja

Petri Ahveninen, Maajohtaja, Compuware Finland Oy, PL 38, Lintulahdenkatu 10, 00501 Helsinki,

09-7746 810 www.compuware.fi