Compuwarelta ilmainen testi IPv6 verkkosivun suorituskyvylle

Report this content

Ilmainen online-työkalu vertaa suorituskykyä IPv4:ää ja IPv6:tta käyttävissä verkkosovelluksissa

DETROIT--2011-06-08-- Kansainvälisen IPv6 päivän kunniaksi Compuware Corporation (NASDAQ: CPWR) julkaisi ilmaisen IPv6 verkkosivun suorituskyvyn vertailutestin. Testin avulla organisaatiot pystyvät vertaamaan verkkosovellusten nopeutta niiden käyttäessä IPv4 tai IPv6 protokollaa.

Internet protokollan IPv4-osoitteiden loppuessa tänä vuonna, tulee yritysten varautua IPv6:n käyttöön. Siirtymän IPv6:een ollessa jo käynnissä, on tärkeää, että organisaatiot varmistavat sovellustensa suorituskyvyn vastaamaan asiakkaiden odotuksia käyttäjäkokemuksesta. Compuwaren varhainen analyysi IPv6:n käytöstä osoittaa, että käyttäjät yleensä kokevat hitaampia vasteaikoja.

IPv4-osoitteiden loppuessa, siirtyminen IPv6:een tulee vaikuttamaan jokaiseen liiketoimintaan, joka on yhteydessä Internetiin ja pilvipalveluihin. Organisaatioiden tulee olla valmiita varmistamaan parhaan mahdollisen loppukäyttäjäkokemuksen siirtymälle” toteaa GoGridin tietohallintojohtaja Mark Worsey. ”GoGridn pilvipalvelu infrastruktuurin vahvistamalla Gomez IPv6 verkkosivun suorituskyvyn vertailutestillä yritykset pystyvät helposti vertaamaan verkkosovellustensa suorituskykyä IPv4:ssä ja IPv6:ssa.

IPv6:lla on tärkeä rooli Internetin tulevaisuutta ajatellen, ja tähän mennessä ei ole ollut tapaa testata IPv6-valmiiden verkkosivujen suorituskykyä tai verrata niitä nykyisiin käyttöönotettuihin IPv4-sivustoihin”, kommentoi Compuwaren APM liiketoimintayksikön teknologiajohtaja Steve Tack. ”Tämä samanaikaisesti tapahtuva testi tarjoaa nopean ja yksinkertaisen tavan mitata käyttäjän kokemia vasteaikoja, kun käytössä on kaksi protokollaa. Samalla varmistetaan, että organisaatiot kokemat sujuvan ja menestyksekkään siirtymän IPv6:seen.

Ilmainen Compuware Gomez IPv6 Website Performance Comparison Test on saatavilla osoitteessa: http://bit.ly/kSAiWN. Testiin tulee antaa URL sekä IPv4:ää IPv6:tta käyttäville verkkosivuille. Tuloksena näytetään kaavio, jossa havainnollistetaan sivujen vastinaikoja sekä esitetään kuvakaappaukset IPv4:ää ja IPv6:tta käyttävistä sivuista niin kuin ne näkyvät oikeassa selaimessa.

Gomez platform tarjoaa alan ainoan eheän sovellusten suorituskyvyn hallintaratkaisun, joka sisältää laajan näkyvyyden ja deep-dive ratkaisun sovelluksen toimitusketjuun. Gomez soveltuu sekä selain- että ei-selainsovellusten, mobiilisovellusten, streaming-sovellusten sekä pilvisovellusten optimointiin, näyttäen yhtenäisen näkymän läpi sovelluksen koko toimitusketjun, konesalista aina käyttäjän selaimeen tai mobiililaitteeseen asti.

Seuraa meitä:

APM Blog

CloudSleuth

Compuware Corporation

Compuware Corporation tarjoaa IT-palveluja ympäri maailmaa ja antaa tietohallintojohdolle kyvyn optimoida tietojärjestelmänsä parhaalla mahdollisella tavalla liiketoimintatavoitteiden saavuttamiseksi.

Compuwaren ratkaisut nopeuttavat liiketoiminnalle kriittisten järjestelmien kehitystä sekä parantavat niiden laatua ja suorituskykyä. Samalla ne antavat tietohallintojohtajille mahdollisuuden ohjata ja hallita koko IT-portfoliota, mikä parantaa tehokkuutta, kustannustenhallintaa ja työntekijöiden tuottavuutta koko IT-organisaatiossa. Vuonna 1973 perustettu Compuware tarjoaa tietotekniikan palveluja maailman johtaville IT-organisaatioille, mukaan lukien 92 prosentille Fortune 50 yrityksistä. Lue lisää Compuwaresta: www.compuware.com

Lisätietoja

Petri Ahveninen, Maajohtaja, Compuware Finland Oy, PL 38, Lintulahdenkatu 10, 00501 Helsinki, 09-7746 810 www.compuware.fi

Avainsanat: