Consti ja Kiinteistöliitto vastaavat korjausbuumiin neuvontatapahtumilla

Lehdistötiedote 12.8.2011

Consti järjestää yhdessä Kiinteistöliitto Uusimaan kanssa kiinteistöpäättäjille tarkoitettuja Tupailtoja. Kiinteistöliiton infotilaisuuksien jatkoksi 31.8. Lohjalla ensimmäisen kerran järjestettävä pienimuotoisempi Tupailta tarjoaa neuvoja ja tukea korjausrakennuskysymyksissä. Tapahtuma on suunnattu esimerkiksi taloyhtiöiden hallituksille ja isännöitsijöille.

– Meiltä löytyy monitahoinen osaaminen korjausrakentamisesta, joten lähdimme mielellämme Kiinteistöliiton kumppaniksi, sanoo Constin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Marcus Österberg .

Kiinteistöliiton syksyllä toteuttaman jäsenkyselyn mukaan erityisesti osto- ja hankintaosaamisen kehittämiseen toivotaan apuja. Asia on huomioitu Tupailtojen ohjelmassa. Kiinteistöliiton asiantuntijoiden lisäksi Constin korjausrakentamisen ammattilaiset ovat paikalla kertomassa, mitä, miten ja milloin kannattaa tehdä. Tilaisuuksissa kiinnostuneet voivat keskustella suoraan teknisten ratkaisujen toteuttajien kanssa.

Hyville neuvoille on kysyntää, sillä taloyhtiöiden hallituksia askarruttaa heinäkuussa voimaan tulleen lakimuutoksen vaikutukset omiin vastuisiinsa. Toiseksi suomalaiset kiinteistöt ovat siinä iässä, että meneillään on varsinainen korjausrakennusbuumi. Kolmanneksi korjausmenetelmät ovat kehittyneet ja uudet tekniikat askarruttavat.

– Odotamme tietysti, että tapahtumat saavat suosiota ja sitä kautta mahdollisimman moni hoitaa korjausrakennushankkeensa kunnialla kotiin, Kiinteistöliitto Uusimaan toiminnanjohtaja Kai Haarma ja Constin Marcus Österberg toteavat.

Kiinteistöliitto Uusimaa on asunto- ja erityisesti asunto-osakeyhtiöasioihin keskittynyt erikoisasiantuntija, jonka toiminnan piiriin kuuluu edunvalvontaa, neuvontaa, kehittämistä, tiedottamista ja tilaisuuksien järjestämistä. Vuonna 1993 perustettu yhdistys on valtakunnallisen kiinteistönomistajajärjestön Suomen Kiinteistöliiton suurin alueellinen jäsenjärjestö.

markkinointiviestintäpäällikkö Marcus Österberg, Consti Yhtiöt Oy, puh. 0400 486 005, marcus.osterberg@consti.fi

johtaja Lasse Mäkelä, Consti Yhtiöt Oy, puh. 040 7533 844, lasse.makela@consti.fi

Tarkemmat tapahtumatiedot löytyvät oheisesta linkistä:  http://www.kiinteistoliitto.fi/uusimaa/33678.aspx

Consti Yhtiöt on Suomen johtava korjausrakentamiseen keskittynyt yritys, jonka toimialat ovat julkisivut, talotekniikka ja korjausurakointi. Tehtävämme on uudistaa kiinteistökantaa tehokkaasti ja luoda arvoa kiinteistöjen omistajille.

Consti Yhtiöt toimii valtakunnallisesti noin 700 hengen organisaatiolla.