Consti kouluttaa kaikki esimiehensä parempaan johtamiseen

Lehdistötiedote 31.8.2011

Consti Yhtiöt kehittää johtamisosaamistaan esimiesvalmennuksella, joka koskettaa koko 700 hengen suuruista henkilöstöä. Osaamisen kehittämisellä haetaan entistä parempaa projektinhoitoa ja kilpailukykyä. Vuoden 2011 aikana annettavan valmennuksen toteuttaa Trainers’ House.

Consti Yhtiöihin on perustamisen jälkeen parissa vuodessa liittynyt yli 12 erillistä yritystä, mikä on korostanut yrityskulttuurin johtamisen merkitystä. Yritysten erilaisista työympäristöistä ja historioista halutaan löytää parhaat asiat, joita vaalitaan yhtiön yhteisenä osaamisena.

– Tavoitteena on sitoutuminen yhteiseen tavoitteeseen. Meillä on käsissämme valtava määrä työtä, kun yhdistämme kulttuurit yhdeksi ja toimivaksi ”Consti Way” -malliksi, kertoo Consti Yhtiöiden toimitusjohtaja Antti Korkeela .

Tavoitteena on, että Constin yhteisten tapojen ja pelisääntöjen luominen näkyy asiakkaille työkannan tehokkaampana ja laadukkaampana johtamisena.

– Käytännössä tämä tarkoittaa parempaa laatua sekä tiukempaa pysymistä budjeteissa ja aikatauluissa. Tuloksia on tarkoitus saada aikaan jo tämän vuoden aikana, sanoo henkilöstöjohtaja Markku Kalevo .

toimitusjohtaja Antti Korkeela, Consti Yhtiöt Oy, puh. 0400 85 949, antti.korkeela@consti.fi

henkilöstöjohtaja Markku Kalevo, Consti Yhtiöt Oy, puh. 010 288 6310, markku.kalevo@consti.fi

Consti Yhtiöt on Suomen johtava korjausrakentamiseen keskittynyt yritys, joka tarjoaa laajaa palveluvalikoimaa rakennusurakoinnin, talotekniikan, linjasaneerauksen, julkisivusaneerauksen sekä pihojen ja ympäristöjen rakentamisen alueilla. Tehtävämme on uudistaa kiinteistökantaa tehokkaasti ja luoda arvoa kiinteistöjen omistajille.

Consti Yhtiöt omistaa suomalainen pääomasijoittaja Intera sekä yhdistettyjen yritysten johto ja avainhenkilöt.