Consti Yhtiöt jatkaa kasvua ja vahvistaa johtoaan

LEHDISTÖTIEDOTE 7.12.2011 – Consti Yhtiöt on saavuttanut ensimmäisen kasvutavoitteensa. Konserni on yhdistänyt 14 korjausrakennusyhtiötä kolmen osakeyhtiön konserniksi ja on suurin korjausrakentamiseen keskittynyt toimija Suomessa. Uuden vaiheen alkaessa toimitusjohtajana aloittaa 7.12.2011 Kauko Wasenius ja Antti Korkeela siirtyy hallituksen jäseneksi, kertoo hallituksen puheenjohtaja Erkki Norvio.

Consti Yhtiöiden hallituksen puheenjohtaja Erkki Norvio on tyytyväinen ensimmäisen kolmen vuoden kehitykseen:

– Yhtiö on vakiinnuttanut asemansa Suomen johtavana korjausrakentamiseen keskittyvänä yrityksenä. Constin maine ja tunnettuus on toimialalla erittäin hyvä.

Uutena toimitusjohtajana aloittaa 7.12.2011 diplomi-insinööri Kauko Wasenius. Hän on aiemmin toiminut NCC Rakennus Oy:ssä Talonrakentamisen Uudenmaan ja pääkaupunkiseudun aluejohtajana.

– Kauko Wasenius tuo Constiin uutta kokemusta suurten organisaatioiden johtamisesta. Hän ottaa vastuun kehitystarinamme seuraavasta luvusta, johon kuuluu markkinaosuuden kasvattaminen korjausrakentamisessa sekä tuloksentekokyvyn parantaminen, Erkki Norvio kommentoi.

Kauko Wasenius sanoo, että on innostavaa tulla Consti Yhtiöiden johtoon.

– Yritys on hienossa kunnossa, toimii loistavalla strategialla ja kaikilla avainpaikoilla on huippuammattilaiset. Koko ala on seurannut Constin kasvua, yrittäjähenkisyyttä ja ketteryyttä kiinnostuneena, hän painottaa.

Constia kesästä 2009 lähtien vetänyt Antti Korkeela siirtyy hallituksen jäseneksi sekä avainasiakkuuksia kehittämään.

– Antti veti suunnitelman mukaisen perustamis- ja kasvuvaiheen, yhdisti 14 hyvää yritystä ja loi Constin hengen. Hänellä on harvinaista silmää paitsi rakentamiselle, myös liikkeenjohdolle ja ihmisten sitouttamiselle, Erkki Norvio sanoo.

Consti Yhtiöiden johtoryhmän muodostavat toimitusjohtajan lisäksi varatoimitusjohtaja Marko Holopainen sekä Markku Kalevo, Risto Kivi, Esa Korkeela ja Lasse Mäkelä.

Erkki Norvio, hallituksen puheenjohtaja, Consti Yhtiöt, puh. 0400 410 977, erkki.norvio@consti.fi

Kauko Wasenius, toimitusjohtaja, Consti Yhtiöt, puh. 0400 474737

Consti Yhtiöt on Suomen johtava korjausrakentamiseen keskittynyt yritys, jonka toimialat ovat julkisivut, talotekniikka ja korjausurakointi. Tehtävämme on uudistaa kiinteistökantaa tehokkaasti ja luoda arvoa kiinteistöjen omistajille.

Consti Yhtiöt toimii valtakunnallisesti noin 700 hengen organisaatiolla.