Coor mukana IFMAn World Workplace 2015 -konferenssissa

Fredrik Sandquist, Vice President of Operations Development, ja Kati Barklund, Innovation Manager Workplace Services, puhuvat kiinteistöpalvelualan kattojärjestön International Facility Management Associationin (IFMA) tämänvuotisessa World Workplace -konferenssissa, joka pidetään Denverissä, Coloradossa 6.–9. lokakuuta.

Kati Barklund osallistuu tiistaina 6. lokakuuta klo 13.00 alkavaan paneelikeskusteluun, joka on osa alan globaaliin naisnäkökulmaan syventyvää High Heels & Hard Hats -istuntoa. Keskiviikkona 7. lokakuuta klo 9.05 Barklund esittelee Pohjois-Euroopan toimitilatrendejä.

Fredrik Sandquist ja Intel Corporationin Sunita Shenoy puhuvat perjantaina 9. lokakuuta klo 8.00 alkaen teollisen internetin hyödyntämisestä kokonaispalveluratkaisuissa. Alustuksen nimenä on "The Internet of Things & Integrated Facility Management: A Perfect Match".