Coor solmi uuden sopimuksen Aker Solutionsin kanssa Norjassa

Coor Service Management on solminut Aker Solutionsin kanssa uuden sopimuksen kokonaispalveluratkaisun toimittamisesta lukuisiin toimistoihin ja tuotantolaitoksiin Norjassa. Sopimuksen arvo on noin 105 miljoonaa Ruotsin kruunua vuodessa.

Aker Solutions (Aker) on monikansallinen yritys, joka toimittaa tuotteita, järjestelmiä ja palveluita öljy- ja kaasuteollisuudelle. Coorin ja Akerin uusi kokonaissopimus koskee tukipalveluiden toimittamista. Sopimukseen sisältyviä palveluita ovat esimerkiksi siivous-, kiinteistö- ja toimistopalvelut, henkilöstöravintolat sekä turvallisuus- ja aulapalvelut, ja Coor toimittaa niitä lukuisiin Norjassa sijaitseviin toimistokiinteistöihin ja tuotantolaitoksiin. Lisäksi Coor vastaa Aker Solutionsin henkilöstön majoituspalveluista. Coorilla on ollut jo 1. heinäkuuta 2015 lähtien kokonaisvastuu Oslossa sijaitsevan Aker Solutionsin pääkonttorin tukipalveluista.

Uuden viisivuotisen sopimuksen arvo on noin 105 miljoonaa Ruotsin kruunua vuodessa, ja palveluntoimitus alkaa 1. tammikuuta 2016. Aker Solutionsin pääkonttorin tukipalveluiden ja uuden sopimuksen yhteenlaskettu arvo on noin 160 miljoonaa Ruotsin kruunua vuodessa ravintolamyyntiä lukuun ottamatta.

– Uusi sopimus vahvistaa entisestään yhteistyösuhdettamme. Olemme hyvin ylpeitä siitä, että Aker Solutions on valinnut Coorin lähes kaikkien suurten Norjan-yksiköidensä kokonaispalvelukumppaniksi. Nyt lähdemme rakentamaan kumppanuutta, joka hyödyttää molempia osapuolia koko sopimuskauden ajan, toteaa Coor Service Managementin toimitusjohtaja ja konsernijohtaja  Mikael Stöhr .

Coor Service Management Holding AB (oyj.) julkistaa nämä tiedot arvopaperimarkkinalain ja kaupankäynnistä rahoitusvälineillä annetun lain mukaisesti. Tiedote julkistettiin 8. lokakuuta 2015 klo 8.00.

Mikael Stöhr, toimitusjohtaja ja konsernijohtaja, Coor Service Management,
+46 10 559 59 35,  mikael.stohr@coor.com