Coorin ja Telia Companyn kokonaispalvelusopimus saa jatkoa

Report this content

Coor on pidentänyt pohjoismaista kokonaispalvelusopimustaan Telia Companyn kanssa, joka on yksi Coorin kymmenestä suurimmasta asiakkaasta. Sopimuksen myötä Coor toimittaa ja kehittää jatkossakin lukuisia tukipalveluita Telia Companyn Suomen-, Ruotsin- ja Norjan-toimipisteisiin.

Telia Company on Pohjoismaiden johtavia teleyrityksiä. Sopimus kuuluu Coorin kymmenen suurimman joukkoon, ja siihen sisältyy lukuisia käyttäjäpalveluita. Esimerkkeinä voidaan mainita siivous, aulapalvelu, kokous- ja neuvottelupalvelut sekä turvallisuusratkaisut. Osapuolten on määrä jatkaa läheistä yhteistyötä, jossa kehitetään älykkäitä ja kestäviä tukipalveluratkaisuja modernien työpaikkojen tarpeisiin.

- Telia Company on kunnianhimoinen asiakas, joten meihin kohdistuu toimittajana suuret odotukset. On hienoa päästä syventämään yhteistyötämme, sanoo Coorin toimitusjohtaja ja konsernijohtaja Mikael Stöhr.

Coorin palveluntoimitus kattaa noin 35 sopimuskohdetta eri puolilla Pohjoismaita sekä 90 Telian myymälää Ruotsissa.

- Olemme vahvistaneet vuonna 2017 asemaamme pohjoismaisten kokonaispalveluratkaisujen markkinajohtajana. Ensin pidensimme sopimustamme SAS:n kanssa, sitten saimme uudeksi pohjoismaiseksi asiakkaaksi ABB:n, ja nyt Telia Company ‑yhteistyö saa jatkoa. Näemme tämän osoituksena Coorin kyvystä luoda arvoa tämäntyyppisissä toimeksiannoissa, Mikael Stöhr toteaa.

Lisätietoja:

Mikael Stöhr, toimitusjohtaja konsernijohtaja, Coor Group, +46 10 559 5935, mikael.stohr@coor.com

Johan Mild, toimitusjohtaja, Coor Suomi, 010 234 6000, johan.mild@coor.com

Coor on Pohjoismaiden johtavia palveluntoimittajia. Tarjontamme kattaa kaikki tukipalvelut, joita yksityisen tai julkisen sektorin tehokkuus ja toimivuus edellyttävät. Coorilla on markkinoiden laajin palvelutarjonta ja erityisosaamista kolmella palvelualueella: käyttäjäpalvelut (soft FM), kiinteistöpalvelut (hard FM) ja strateginen neuvonta. Yhdistämällä näiden alueiden palveluita tarjoamme ainutlaatuisia, tehokkaita ja joustavia ratkaisuja ja luomme siten lisäarvoa asiakkaillemme. Kutsumme tätä älykkääksi palveluksi – SERVICE with IQ. Asiakkainamme on erikokoisia ja eri alojen toimijoita yksityiseltä ja julkiselta sektorilta. Coor suhtautuu vastuullisesti asiakkaisiin, henkilöstöön ja yhteistyökumppaneihin sekä toiminnan laajempiin yhteiskunnallisiin ja ympäristövaikutuksiin. Yhtiössä työskentelee noin 6 500 henkilöä pääasiassa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Liikevaihto on noin 775 miljoonaa euroa. Kesäkuussa 2015 yhtiö listautui Tukholman Nasdaq-pörssiin. Lisätietoja osoitteessa www.coor.fi